شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || مدیرکل تبلیغات و اطلاعرسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با دستاندرکاران و فعالان تبلیغاتی استان قم و برخی دستگاههای استانی دیدار و گفتوگو کرد.
آرش ظفری، در سفر به قم، ظرفیتها و فرصتهای موجود در دستگاههای اجرایی استان را با حضور فرامرز عظیمی، شهردار قم، بررسی کرد؛ در این دیدار بر لزوم تدوین تفاهمنامهای برای گسترش همکاریهای رسانهای و تبلیغاتی در سطح استان تأکید شد.
در ادامه و در نشست مشترک مدیران برخی کانونهای تبلیغاتی و اعضای انجمن صنفی تبلیغات قم با نمایندگان استانداری، چالشها، دغدغهها و ظرفیتهای تبلیغاتی استان مورد بررسی قرار گرفت.
ظفری در این نشست با اشاره به ضرورت انسجام ملی در شرایط حساس کشور، بر اهمیت هماهنگی نهادهای تبلیغاتی و رسانهای در انتقال پیامهای مؤثر فرهنگی و ملی تأکید کرد.
وی رویکرد اداره کل تبلیغات و اطلاعرسانی را «تعمیق انسجام ملی از طریق همافزایی با بخش خصوصی و رسانهها» عنوان کرد.
در پایان این نشست، از کانونهای تبلیغاتی فعال استان قم، بهویژه مجموعههایی که در جریان جنگ ۱۲ روزه اخیر با رژیم صهیونیستی نقش مؤثری در جریانسازی رسانهای، تبلیغات میدانی و فضای مجازی ایفا کرده بودند، با اهدای لوح تقدیر، قدردانی شد.
در بخش پایانی این سفر، ظفری در جلسه شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم شرکت و راهکارهایی برای ارتقا فعالیتهای تبلیغاتی استان ارائه کرد.
این سفر در راستای سیاستهای کلان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای انسجامبخشی به فعالیتهای تبلیغاتی کشور و تقویت همافزایی میان نهادهای مؤثر در این حوزه انجام شد.
با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
انتهای پیام/
نظر بدهید