اینفوگرافیک/ روابط عمومی دیجیتال

نقش روابط‌عمومی در برندسازی، ارتباط و تعامل مستمر با مخاطبان و مشتریان، مدیریت بحران و حتی افزایش فروش را نمی‌توان نادیده گرفت. طبیعتا وقتی در عصر دیجیتال زندگی می‌کنیم و حتی بازاریابی و تبلیغات از دنیای آفلاین وارد دنیای دیجیتال مارکتینگ شده است روابط عمومی دیجیتال بهتر می تواند پاسخگو باشد.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| نقش روابط‌عمومی در برندسازی، ارتباط و تعامل مستمر با مخاطبان و مشتریان، مدیریت بحران و حتی افزایش فروش را نمی‌توان نادیده گرفت.

 

طبیعتا وقتی در عصر دیجیتال زندگی می‌کنیم و حتی بازاریابی و تبلیغات از دنیای آفلاین وارد دنیای دیجیتال مارکتینگ شده است روابط عمومی دیجیتال بهتر می تواند پاسخگو باشد.