ایده‌پردازی و تجربه‌محوری در روابط‌عمومی

رویدادهای تجربه‌محور به دلیل نوآوری و منحصربه‌فرد بودن‌شان، بسیار تاثیرگذار هستند اما این خصوصیات و تجربه‌ها می‌تواند در رویدادهای علمی مانند برنامه «جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران» نیز مورد استفاده قرار گیرند. اگر این کار به‌خوبی انجام شود خواهید دید درصد زیادی از شاغلان روابط‌عمومی، تمایل بیشتری به شرکت در این گونه رویدادها دارند.

فراخوان نوزدهمین دوره «جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران»


شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| رویدادهای تجربه‌محور به دلیل نوآوری و منحصربه‌فرد بودن‌شان، بسیار تاثیرگذار هستند اما این خصوصیات و تجربه‌ها می‌تواند در رویدادهای علمی مانند برنامه «جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران» نیز مورد استفاده قرار گیرند. اگر این کار به‌خوبی انجام شود خواهید دید درصد زیادی از شاغلان روابط‌عمومی، تمایل بیشتری به شرکت در این گونه رویدادها دارند.


بعلاوه این روش برای افزایش توجه به تجربه‌ها و ایده‌های ناب روابط‌عمومی‌ها و تحریک ذهن شرکت‌کنندگان با تشویق مشارکت فعال آنها در برگزاری رویدادهای علمی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.


ما می‌دانیم رویدادهایی که با محوریت تجربه برگزار می‌شوند به نقطه عطفی برای توجه به ایده‌های ناب شاغلان روابط‌عمومی تبدیل می‌شوند. وقتی خوب برگزار شوند، این توانایی را دارند که:
– تجربه‌هایی را خلق کنند که مخاطبان همیشه آن را به یاد داشته باشند.
– تعامل شخصی و حرفه‌ای شاغلان روابط‌عمومی را تسهیل کنند.
– اطلاعات مرتبط و به‌موقع را ارائه داده و تجربه کلی شرکت‌کنندگان را بالا ببرند.
– به ایجاد ارتباط پایدار و عمیق میان شرکت‌کنندگان و متولیان برگزاری رویداد کمک نمایند.
– لحظات به یاد ماندنی و خوشی برای شرکت‌کنندگان فراهم کنند.
– زمینه را برای ایجاد همزیستی و مشارکت بین برگزارکنندگان، سخنرانان و شرکت‌کنندگان فراهم کنند.


سرعت بخشیدن به ارزش رویداد از ارایه و یادگیری صرف مباحث نظری به ارایه تجربه‌های ناب شاغلان روابط‌عمومی حاصل می‌شود و بیش از هر زمان دیگر، مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی خواستار رهبری و مدیریت رویدادهای روابط‌عمومی هستند.
با توجه به این که دبیرخانه کنفرانس روابط‌عمومی ایران به قدرت رویدادهای تجربه‌محور اعتقاد دارد و برای موفقیت آن سرمایه‌گذاری می‌کند اما به راحتی انتخاب یک مکان مناسب، مدیریت یک رویداد مهم، دعوت از مخاطبان و استقبال آنها و شروع یک مرحله بزرگ، کار ساده‌ای نیست.


بدون تردید برگزاری و موفقیت رویدادهای علمی بدون بهره‌مندی از تجربه‌ها و ایده‌های ناب شاغلان روابط‌عمومی امکان‌پذیر نیست. به همین دلیل موسسه کارگزار روابط‌عمومی و دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران، آموزش مهارت‌های کاربردی را در قالب ارایه ایده‌ها و الگوهای کاربردی و جدید در دستور کار خود قرار داده است.


دست‌اندرکاران موسسه بر این باورند رسیدن به یک ایده، گاه دشوارترین بخش روند خلاقیت است. بنابراین همکاری مشترک بین مدیران، کارشناسان، مدرسان و شرکت‌کنندگان، همواره خلاقیت و ایده‌های ما را تقویت می‌کند.


ما می‌توانیم از یکدیگر پشتیبانی و تشویق دریافت کنیم و این باعث افزایش اعتماد به نفس ما در به اشتراک گذاشتن ایده‌های جدید در زمینه‌های آینده روابط‌عمومی می‌شود.

 

 

 

فراخوان نوزدهمین دوره «جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران»