اپل زک کان را به عنوان رهبر روابط‌عمومی محتوا در ویژن پرو منصوب کرد

اپل، زک کان که پیش از این مدیریت روابط‌عمومی پادکست و کتاب‌های صوتی این شرکت را بر عهده داشت، را به سمت رهبری روابط‌عمومی برای محتوا در ویژن پرو، هدست واقعیت افزوده/ واقعیت مجازی آینده این شرکت، ارتقا داد.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || اپل، زک کان که پیش از این مدیریت روابط‌عمومی پادکست و کتاب‌های صوتی این شرکت را بر عهده داشت، را به سمت رهبری روابط‌عمومی برای محتوا در ویژن پرو، هدست واقعیت افزوده/ واقعیت مجازی آینده این شرکت، ارتقا داد.


طبق بیوگرافی کان در لینکدین، وی مدیریت ارتباطات برای برنامه‌ها، خدمات و سرگرمی‌ها در اپل ویژن پرو را بر عهده خواهد داشت که قرار است در اوایل سال 2024 عرضه شود. این هدست برنامه‌هایی را برای اپل تی‌و و اپل موزیک ارایه خواهد داد.


اپل ویژن پرو را در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان این شرکت در ماه ژوئن رونمایی کرد. این شرکت آن را پلتفرم «محاسبات فضایی» می‌نامد و تیم کوک، مدیر عامل شرکت، معرفی آینده این محصول را با روشی که آیفون گوشی‌های هوشمند را به میلیون‌ها نفر معرفی کرد، مقایسه کرده است.


در کنفرانس WWDC، باب ایگر، مدیرعامل دیزنی گفت که پلتفرم «انقلابی» به شرکت اجازه می‌دهد تا داستان‌های «عمیقاً غوطه‌ور» را به شیوه‌هایی بسازد که «قبلاً غیرممکن بود». ایگر گفت دیزنی پلاس (یا دیزنی) در اپل ویژن پرو در «روز اول» در دسترس خواهد بود و مفاهیمی را که شرکت روی آن کار می‌کند پیش‌نمایش کرده است.


در ژانویه 2022 (کنفرانس توسعه‌دهندگان جهانی اپل)، اپل آندره آ شوبرت را به عنوان مدیر روابط‌عمومی اپل ویژن پرو استخدام کرد. او پیش از این، روابط‌عمومی را برای Meta’s Reality Labs، بخش محصولات VR و AR که شامل هدست‌های Quest می‌شود، رهبری می‌کرد.


کان در خارج از لس آنجلس مستقر است. او قبل از سمت جدید خود، نزدیک به چهار سال ریاست روابط‌عمومی تجارت پادکست اپل را بر عهده داشت. از ژانویه، او همچنین مدیریت روابط‌عمومی را برای تجارت کتاب این شرکت بر عهده داشت. قبل از پیوستن به اپل در سال 2019، خان مدیر ارشد بازاریابی پادکست در واکس مدیا بود و همچنین در شرکت‌هایی از جمله گوگل، نست و اوبر کار می‌کرد.


مسئولیت روابط‌عمومی گروه پادکست اپل، اولیویا دی جسی است که همچنین روابط رسانه‌ای را برای سرویس اشتراک Fitness+ مدیریت می‌کند. اپل یک بازیکن قابل توجه در فضای پادکست باقی مانده است که نزدیک به دو دهه پیش به ایجاد آن کمک کرد و به طور انتخابی برای انتشار برنامه‌های پادکست اصلی خود به جلو حرکت کرده است. در ژوئن 2021، این شرکت اشتراک‌های پادکست اپل را راه‌اندازی کرد، بازاری برای سازندگان برای توزیع پادکست‌های ممتاز، در تلاشی برای شروع کسب درآمد از برنامه پادکست خود.


منبع: Variety

 

انتهای پیام/