انتشار گزارش سالانه دیتاک درباره شبکه‌های اجتماعی و رفتار کاربران ایرانی
گزارش سالانه دیتاک ۱۴۰۳ با تحلیل رفتار کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی، مسیر نوینی برای بهینه‌سازی استراتژی برندها، رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها ترسیم می‌کند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || انتشار گزارش با موضوع “شبکه‌های اجتماعی در ایران” گزارش سالانه دیتاک با بررسی شبکه‌های اجتماعی در ایران و رفتار ایرانی‌ها در هر بستر منتشر شد.

به گزارش شارا، این گزارش سالانه طبق عادت چندساله به بررسی شبکه‌های اجتماعی در ایران و رفتار ایرانی‌ها در هر بستر می‌پردازد.

هدف این گزارش ارائه یک سند کاربردی از ابعاد مختلف شبکه‌های اجتماعی در ایران است. تلاش تیم دیتاک، ارائه گزارشی کاربردی برای کسب و کارها، تیم‌های مارکتینگ، روابط عمومی، رسانه‌ها و … در جهت اصلاح و بهینه‌سازی استراتژی‌ها می‌باشد.

در گزارش سالانه دیتاک ۱۴۰۳، با نگاهی نو به دنیای داده‌های شبکه‌های اجتماعی، داستانی تازه آغاز شده است؛ روایتی از کشتی‌ای که در دریای داده‌ها پیش می‌رود، جست‌وجوی معنا در دل حجم عظیم محتوا، و کشف روندهایی که زیر لایه‌های آشکار پنهان‌اند.

 این گزارش نه‌تنها وضعیت برندها، ذی‌نفعان و گفتمان‌ها را بررسی می‌کند، بلکه مسیر آینده تحلیل‌های داده‌محور را هم ترسیم می‌سازد.

 دانلود انتشار گزارش سالانه دیتاک درباره شبکه‌های اجتماعی و رفتار کاربران ایرانی

#روابط_عمومی_در_متن

#سال_هوش_مصنوعی

انتهای پیام/