انتشار کتاب مدیریت روابط عمومی در ایران فرهنگی

کتاب مدیریت روابط عمومی در ایران توسط انتشارات قلم امامت و به تالیف علی کامیاب مقدس در زمستان سال جاری منتشر و روانه بازار کتاب شد.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) کتاب مدیریت روابط عمومی در ایران توسط انتشارات قلم امامت و به تالیف علی کامیاب مقدس در زمستان سال جاری منتشر و روانه بازار کتاب شد.


به گزارش شارا از ایسنا، این کتاب در هفت فصل به تاریخچه و اهمیت و نقش روابط عمومی در ایران و جایگاه روابط عمومی در هزاره سوم پرداخته است.
در ابتدای این کتاب مشاور استاندار و مدیرکل
روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمان طی یادداشتی مطالعه این کتاب را به همه علاقمندان به این رشته و رشته های مرتبط روابط عمومی توصیه کرده است.


همچنین در مقدمه این کتاب آمده است، روابط عمومی عبارت است از دانشی که بوسیله آن سازمانها آگاهانه می‌کوشند به مسئولت اجتماعی خویش عمل نمایند تا بتوانند تفاهم و پشتیبانی کسانی را که برای مؤسسه اهمیت دارند بدست آورند. روابط عمومی بخشی از وظایف مدیریت سازمان است. عملی است ممتد، مداوم و طرح ریزی شده که از طریق آن افراد و سازمان ها می‌کوشند تا تفاهم و پشتیبانی کسانی را که با آن‌ها سروکار دارند بدست آورند.


لازم به ذکر است علی کامیاب از فعالان رسانه ای کرمان می باشد که به عنوان نویسنده، دبیر خبر و مدیر خبرگزاری سالها در این عرصه فعالیت کرده است و درحال حاضر عضو شورای راهبردی اطلاع رسانی استان کرمان می باشد.