انتشار کتاب سال روابط‌عمومی ایران؛ مرجع رویدادها و دستاوردهای روابط عمومی کشور
کتاب سال روابط‌عمومی ایران، مستند رویدادها و تازه‌ترین پژوهش‌ها و دستاوردهای علمی و اجرایی حوزه روابط عمومی کشور است.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || کتاب سال روابط‌عمومی ایران، که شامل مهم‌ترین وقایع و رویدادهای علمی و اجرایی روابط‌عمومی در ایران و جهان در سال ۱۴۰۳ است، به‌زودی توسط انجمن متخصصان روابط‌عمومی و با همکاری اساتید و صاحب‌نظران این حوزه و با حمایت روابط‌عمومی سازمان‌ها، شرکت‌ها و دستگاه‌های اجرایی، مستندسازی و منتشر خواهد شد.

بر اساس اعلام کمیته ارتباطات انجمن، این کتاب حاوی جدیدترین مقالات علمی، ترجمه‌ها، پژوهش‌ها، سخنرانی‌های منتخب، گفتگو با اساتید، گزارش‌های تحقیقی و تحلیلی، یادداشت‌ها و دیدگاه‌های صاحب‌نظران و همچنین معرفی کتب و تازه‌های نشر در حوزه روابط‌عمومی است. در این کتاب، مهم‌ترین رویدادهای روابط‌عمومی ایران و جهان در بازه زمانی سال ۱۴۰۳ به‌صورت جامع بررسی شده است.

شایان ذکر است که انجمن متخصصان روابط‌عمومی طی دو دهه اخیر، به‌منظور مستندسازی رویدادهای مهم این حوزه و کمک به توسعه ادبیات نظری و علمی روابط‌عمومی کشور، هر ساله نسبت به تهیه و انتشار کتاب سال روابط‌عمومی ایران اقدام کرده و این مجموعه با استقبال گسترده جامعه روابط‌عمومی روبه‌رو شده است.

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

https://telegram.me/sharaPR

انتهای پیام/