انتشار کتاب ارتباطات نوین تجاری

کتاب 2 جلدی ارتباطات نوین تجاری با برگردان جالینوس کرمی سال 1391 به چاپ دوم رسیده است. این کتاب که در حوزه کسب و کار و ارتباطات به رشته تحریر درآمده

انتشار کتاب ارتباطات نوین تجاری

 

    شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب 2 جلدی ارتباطات نوین تجاری با برگردان جالینوس کرمی سال 1391 به چاپ دوم رسیده است. این کتاب که در حوزه کسب و کار و ارتباطات به رشته تحریر درآمده با شمارگان 1000 نسخه و قیمت 2 هزار تومان در قطع وزیری روانه بازار شده است. کتاب حاضر سال 1389 برای بار نخست به چاپ رسیده بود.

   به گزارش روابط‌عمومی دفترمطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، این کتاب نوشته جان تیل و کورتلند بوی استادان ارتباطات و ارتباطات تجاری دانشگاه‌های آمریکا هست.

   جلد نخست در 3 بخش و جلد دوم نیز در 2 بخش توین و تنظیم شده‌اند. آشنایی با اصول تجاری؛ استفاده از مراحل سه‌گانه فرآیند نگارشی؛ نگارش‌نامه، نامه اداری، ای‌میل و دیگر پیام‌های کوتاه؛ آماده کردن گزارش‌ها و اجرای شفاهی و نگارش پیام‌های استخدام و انجام مصاحبه‌های شخصی بهش‌های اصلی این کتاب را تشکیل می‌دهند.

   کتاب حاضر به شکل نظری – علمی تدوین شده و همراه با مباحث، الگوهای آموزشی را برای درک بهتر دانشجویان و مخاطبان ارائه کرده است. شبیه‌سازی‌ها، فعالیت‌های داده شده و نمونه‌های واقعی همراه با ابزارهای ویژه یادگیری از جمله الگوهای آموزشی ارائه شده به شمار می‌روند.