انتشار کتاب ارتباطات راهبردی (دانشنامه بین‌المللی ارتباطات دونزباخ)

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || کتاب “ارتباطات راهبردی” (دانشنامه بین‌المللی ارتباطات دونزباخ) با 63 مدخل درباره ارتباطات راهبردی و روابط عمومی منتشر شد.

به گزارش شارا، این اثر ارزشمند برای تدریس و مطالعه در حوزه ارتباطات بسیار مناسب است.

سرویراستار انگلیسی این اثر ولفگانگ دونزباخ و سرویراستار فارسی آن دکتر حسن بشیر هستند، در حالی که ترجمه کتاب توسط نادره شعبانی انجام شده است.

کتاب شامل مباحث متنوعی از جمله مدیریت پیکار تبلیغاتی، اثربخشی تبلیغات، روابط ‌عمومی اجماع‌گرا، مدل همسویی روابط عمومی، ارتباطات بحران، مدیریت تغییر و ارتباطات، برند‌سازی، و ارتباطات یکپارچه بازاریابی است.

این اثر علاوه بر اینکه ابعاد مختلف ارتباطات و تبلیغات را پوشش می‌دهد، به تحلیل مفاهیم مختلفی مانند لابیگری، روابط عمومی میان‌فرهنگی، و اخلاق در روابط عمومی نیز پرداخته است.

انتهای پیام/