انتشار سه کتاب جدید در مجموعه «روابط عمومی آنلاین»

سه اثر جدید که در مجموعه کتاب‌های مربوط به «روابط عمومی آنلاین» جای می‌گیرد، به زودی روانه بازار می‌شود.

همزمان با سالروز تاسیس روابط عمومی در ایران، انتشارات «کارگزار روابط عمومی» از چاپ سه کتاب جدید مرتبط با «روابط عمومی آنلاین» خبر داد.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) سه اثر جدید که در مجموعه کتاب‌های مربوط به «روابط عمومی آنلاین» جای می‌گیرد، به زودی روانه بازار می‌شود.

به گزارش شارا، همزمان با سالروز تاسیس روابط عمومی در ایران، انتشارات «کارگزار روابط عمومی» از چاپ سه کتاب جدید مرتبط با «روابط عمومی آنلاین» خبر داد.

«روابط عمومی موبایل» یکی از این کتاب‌هاست که بر آن است تا به شکلی برجسته نشان دهد که چگونه ارتباطات تلفن همراه و رسانه اجتماعیِ با گرایش تلفن همراه در حال تغییر روابط عمومی است و نشان خواهد داد که این مسئله در آینده چالش‌ها و فرصت هایی را نیز بدنبال خواهد داشت.
 

هدف از انتشار کتاب «روابط عمومی رسانه های اجتماعی» به عنوان یک راهنمای مقدماتی، برجسته سازی اصول هسته‌ای و پایه‌ای است که باید در زمان تهیه استراتژی ارتباطی و کمپین‌های روابط عمومی ای در نظر گرفته شوند که از رسانه اجتماعی بهره می‌برند.

 

«رسانه اجتماعی» سومین کتاب از این مجموعه است. ابزاری که اجازه ورود و مشارکت در این گفتگوها را می دهد و شرایط بروز این محاوره ها را در صنعت و بازار شرکت ها فراهم می کند “رسانه اجتماعی” نام دارد. دلیل این نامگذاری هم طبیعت و ذات اجتماعی بودن رسانه اینترنت است.