انتشار دو کتاب با موضوع روابط عمومی

عضو هیات علمی انجمن متخصصان روابط عمومی می‌گوید دو کتاب دیگر از مجموعه چهار جلدی او با موضوع روابط عمومی تا پایان سال جاری منتشر خواهد شد.

عضو هیات علمی انجمن متخصصان روابط عمومی می‌گوید دو کتاب دیگر از مجموعه چهار جلدی او با موضوع روابط عمومی تا پایان سال جاری منتشر خواهد شد.
حمید شکری‌خانقاه در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، از تالیف سه جلد کتاب دیگر با موضوع روابط عمومی خبر داد و گفت: این یک مجموعه چهارجلدی است که جلد اول آن چندی پیش با عنوان «برنامه‌ریزی راهبردی در روابط عمومی» منتشر شد.

وی ادامه داد: جلد دوم با عنوان «مساله‌شناسی ارتباطی در روابط عمومی» به‌زودی منتشر می‌شود. موضوع این کتاب جزء چهار گام اساسی مطرح شده در برنامه‌ریزی راهبردی در روابط عمومی است.

وی افزود: در این کتاب بیش از 100 نمونه عملیاتی به همراه راهنمای آن آورده شده است.

این مترجم تاکید کرد: این کتاب یک مهارت فنی در ذهن کارگزاران روابط عمومی ایجاد می‌کند. به طور مثال در نمونه‌ای آورده شده که زمانی که مردم اعتماد خود را به روابط عمومی یک سازمان از دست می‌دهند چگونه باید این اعتماد را برگرداند.

این استاد دانشگاه با بیان این‌که جلد سوم این مجموعه نیز کتاب «فرایندهای کاربردی ارتباطی در روابط عمومی» نام دارد، افزود: 110 روش و فرایند ارتباطی برای روابط عمومی در این کتاب استخراج شده است. به طور مثال فرایند تنظیم خبر در آن توضیح داده شده و یا این‌که برای اجرای یک کنفرانس باید چه مراحلی باید پشت سر گذاشت.

وی همچنین گفت: «روش‌های ارزیابی اثر بخشی فعالیت‌های ارتباطی در روابط عمومی» نیز عنوان جلد چهارم کتاب است که بیش از 60 روش ارزشیابی کارهای روابط عمومی در آن بیان شده است.

عضو هیات علمی انجمن متخصصان روابط عمومی تاکید کرد: جلد دوم تا دو ماه آینده و جلد سوم این مجموعه تا پایان سال جاری از سوی انتشارات سیمای شرق منتشر می‌شود.

وی گفت: جلد چهارم این مجموعه نیز در حال تدوین است.