شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || در بازاریابی محتوا، انتخاب فرمت مناسب میتواند تفاوت بزرگی در نحوه تعامل مخاطبان با برند ایجاد کند. هر فرمت محتوا با هدف خاصی طراحی میشود و میتواند تأثیر متفاوتی بر مخاطبان در مراحل مختلف سفر خرید داشته باشد.
پستهای وبلاگ بهعنوان ابزاری مؤثر برای افزایش آگاهی از برند و بهبود رتبهبندی در موتورهای جستجو عمل میکنند. ویدیوها به دلیل جذابیت بصری و انتقال سریع پیام، یکی از مؤثرترین ابزارها برای جذب مخاطب هستند. اینفوگرافیکها اطلاعات پیچیده را بهصورت بصری سادهسازی میکنند و بهراحتی به اشتراک گذاشته میشوند.
در مراحل مختلف قیف بازاریابی، فرمتهای مختلف محتوا مورد استفاده قرار میگیرند. در مرحله آگاهی، محتوای آموزنده و جذاب مانند ویدیوها و پستهای وبلاگ مناسب است. در مرحله بررسی، مطالعات موردی و وبینارها میتوانند اطلاعات دقیقتری را برای تصمیمگیری بهتر ارائه دهند. در مرحله تصمیمگیری، دموهای تعاملی محصول و آزمونهای آنلاین کمک میکنند تا مشتریان بالقوه بهراحتی انتخاب خود را نهایی کنند.
انتخاب هوشمندانه فرمتهای محتوا و همراستایی آنها با نیازهای مخاطبان، به برندها کمک میکند تا از تمامی مراحل سفر مشتری بیشترین بهرهوری را داشته باشند.
نویسنده: کارا پارلین
منبع انگلیسی: Contently
منبع فارسی: شارا
انتهای پیام/
<div id=”div_eRasanehTrustseal_24429″></div>
<script src=”https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js”></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>
با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
نظر بدهید