امضای تفاهم‌نامه همکاری میان روابط‌عمومی شرکت ملی پخش و سازمان آب و فاضلاب برای مدیریت مصرف آب
روابط‌عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و سازمان آب و فاضلاب با هدف ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مدیریت مصرف آب تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || همسو با مسئولیت اجتماعی و در جهت نهادینه‌سازی و مدیریت مصرف آب، روابط‌ عمومی‌ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با سازمان آب و فاضلاب، تفاهم‌نامه‌ای امضا کرد.

به گزارش روابط عمومی عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، هدف از امضای این تفاهم نامه، همکاری دوجانبه در جهت صرفه‌جویی و پیشگیری از هدررفت آب و استفاده از کاهنده‌ها و تجهیزات کاهش مصرف آب است که این تفاهم‌نامه در نشستی بین محسن مومنی، رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش و هادی گل‌محمد، مدیر روابط عمومی سازمان آب و فاضلاب امضا شد.

مشاور مدیر عامل و رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش در این نشست ضمن معرفی شرکت، به شرایط سوخت‌رسانی و ناترازی بین تولید و مصرف سوخت پرداخت و گفت: امید است با همکاری متقابل در حوزه‌های مشترک ناترازی، اقدامات خوبی انجام شود.

محسن مومنی درباره متن این تفاهم‌نامه گفت: هماهنگی و اقدام در جهت اطلاع‌رسانی در بسترهای مختلف تحت مدیریت شرکت ملی پخش از جمله بسترها و فضاهای مجازی و همچنین فضاهای اداری و تأسیساتی در راستای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب در بین اقشار مختلف جامعه یکی از محورهای مهم این تفاهم‌نامه است که مقرر شد به نحو مطلوبی اجرائی شود.

هادی گل‌محمد، مدیر روابط‌ عمومی سازمان آب و فاضلاب نیز با بیان همکاری متقابل در حوزه‌های مشترک و بهینه‌سازی مصرف، درباره کاهش ذخائر آبی استان و روش های مدیریت مصرف سخن گفت و افزود: در راستای صرفه‌جویی و پیشگیری از هدررفت آب ابزار و تجهیزاتی به عنوان کاهنده‌ 30 درصدی مصرف آب آماده برای استفاده در ادارات و سازمان‌هاست.


با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

https://telegram.me/sharaPR

برای اطلاعات بیشتر درباره روابط عمومی و اخبار سازمان‌های مختلف، می‌توانید به وبسایت شارا مراجعه کنید.

…………… شارا را در لینکدین، اینستاگرام، فیسبوک و تلگرام دنبال کنید ……………

انتهای شارا/