شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| پژوهش تازه دانشگاه یوتبوری نشان میدهد که افراد کمتر از قبل اتفاقات زندگیشان را در رسانههای اجتماعی به اشتراک میگذارند. این پژوهش از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۷ اندازه و چگونگی استفاده گروهی از افراد را در رسانههای اجتماعی مورد تحقیق قرار داده است.
به گزارش شارا، بیاته یوسلیوس از افرادی است که در این پژوهش دست داشته است. او به رادیوی سویدن میگوید: در جامعه هنجاری وجود دارد که فرد نباید در شبکههای اجتماعی پست به اشتراک بگذارد و روند عادی را از بین ببرد.
او تصریح کرد که حالا وضعیت آنلاین و آفلاین افراد در رسانههای اجتماعی بهگونهی است که دقیقا مشخص نمی شود این افراد چقدر از رسانههای اجتماعی استفاده میکند. او میگوید تعدادی هم رسانههای اجتماعی خود را در تلفون همراه خود ندارند و باید قبول کرد که این هم یک نوع استفاده از رسانههای اجتماعی است
به نقل از بیاته افراد مسائل را که قبلا در صفحهها اجتماعیشان به اشتراک میگذاشتند حالا بیشتر به چت رومهای خصوصی و یا گروه های کوچک دوستانه بردهاند.
|
نظر بدهید