افت اعتماد در صنعت روابط‌عمومی جهانی؛ تنها ۱۱ درصد از آژانس‌ها احساس اطمینان بالا دارند
در حالی‌که اعتماد به نفس آژانس‌های روابط‌عمومی کاهش یافته، تنوع خدمات و تمرکز بر روابط مشتریان، نشانه‌ای از مقاومت و بازسازی درون‌صنعتی است.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || گزارش ردیاب اعتماد جهانی PRCA برای سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۵ نشان می‌دهد که اعتماد به نفس آژانس‌های روابط‌عمومی به نصف کاهش یافته و تنها ۱۱٪ از آن‌ها احساس «اعتماد به نفس بالا» دارند. این افت، در بحبوحه‌ی نوسانات بازار و شرایط اقتصادی متغیر رخ داده است.

با این حال، یافته‌های گزارش تصویری از صنعتی انعطاف‌پذیر و مقاوم ارائه می‌دهد: آژانس‌ها در حال تنوع‌بخشی به خدمات، تقویت ارتباط با مشتریان و تمرکز بر ثبات داخلی هستند تا بتوانند در برابر چالش‌های پیش‌رو دوام بیاورند.

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:

https://telegram.me/sharaPR

انتهای پیام/