
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| سرفصلها و محورهای کارگاههای آموزشی انجمن متخصصان روابط عمومی اعلام شد.
روابط عمومی و رویکردهای نوین در تولید محتوا
مدرس: دکتر سیدشهاب سیدمحسنی
عضو هیئت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی
محورهای کارگاه
– تعریف و مفهوم محتوا
– اهمیت و ضرورت تولید محتوای مناسب و اثرگذار
– انواع محتوای
– راهبرد، استراتژی و برنامه ریزی برای تولید محتوا
– فرایند تولید محتوا
– نگارش و تدوین محتوا
– قالب های تولید محتوا
– ابزارهای عرضه کننده محتوا
– ویژگیهای محتوای خوب
– تاثیرتکنولوژی برمحتوا
– انتشار و باز نشر محتوا
– موانع تولید محتوای اثر بخش
– راهکارهای تولید محتوای اثربخش
– ارزیابی محتوا
مدیریت رویدادهای روابط عمومی
(اصول و فنون برگزاری رویداد)
دکتر قربانعلی تنگ شیر
مدرس دانشگاه
محورهای کارگاه
– تعاریف و مفاهیم رویداد
– انواع رویداد
– اهداف رویداد
– ویژگیها و مولفه های اثربخشی رویداد
– برنامه ریزی و طرح ریزی رویداد
– سازمان رویداد
– حمایت مالی/ اسپانسر شدن
– نظرسنجی
– راهبردهای رویداد موفق
مدیریت رسانه های اجتماعی
(ویژه خبرنگاران، روابط عمومی ها و مدیران کانال ها و رسانه های اجتماعی)
دکتر حسین امامی
مدرس دانشگاه و پژوهشگر رسانه های نوین
محورهای کارگاه
– استراتژی و برنامه ریزی رسانه های اجتماعی
– مخاطب شناسی، تحلیل مخاطب و افزایش اعضا و بازدید
– تکنیک های بازاریابی محتوا
– اصول هشتگ گذاری
– اشتباهات رایج در رسانه های اجتماعی
– تکنیک های مدیریت کانال های تلگرامی
– و…
روابط عمومی ها و سازمان های رسانه ای امروزه از انواع رسانه های اجتماعی همچون تلگرام، توییتر، اینستاگرام، لینکدین، آپارات و… برای اطلاع رسانی و دریافت بازخورد و سوژه یابی استفاده می کنند. مهمترین دغدغه مدیران صفحات رسانه های اجتماعی شاید تولید و انتشار محتوا باشد، در حالی که مدیریت رسانه های اجتماعی به مباحث مهمتری همچون مخاطب شناسی، افزایش مخاطب، بازاریابی محتوا، اصول هشتگ گذاری، تحلیل و ارزیابی … و در یک مفهوم کلی سیاستگذاری و برنامه ریزی برای رسانه های اجتماعی می پردازد. در این کارگاه خواهید آموخت که چگونه می توانیم مدیریت بهینه ای برای رسانه های اجتماعی خود خصوصا در تلگرام داشته باشیم.
|
نظر بدهید