اعتماد به روابط عمومی ها توسعه سازمانی را به همراه دارد

دبیر شورای هماهنگی روابط‌عمومی های استان اردبیل گفت: اعتماد به روابط عمومی و اطلاع رسانی شفاف، سبب توسعه و پیشرفت سازمان می شود.

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی یران (شارا)|| دبیر شورای هماهنگی روابط‌عمومیهای استان اردبیل گفت: اعتماد به روابط عمومی و اطلاع رسانی شفاف، سبب توسعه و پیشرفت سازمان می شود.
 
 به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، غلامحسین غاربی در نشست با مدیرعامل شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس اظهار کرد: آگاهی مردم از کارهای انجام شده و تلاش مسوولان باعث می شود که به آینده امیدوار باشند.
 
 وی با بیان اینکه شورای هماهنگی روابط عمومی ها با تشکیل کارگروه تخصصی برای ارج نهادن به جایگاه روابط عمومی ها گام بر می دارد، افزود: تشکیل کارگروه های تخصصی در شورای هماهنگی و پرداختن به بحث های موضوعی می تواند در راستای اطلاع رسانی اقدامات انجام شده، برنامه ریزی لازم را داشته باشند.
 
 مشاور استاندار و مسوول روابط عمومی استانداری اردبیل تصریح کرد: مدیرانی که به جایگاه روابط عمومی باور دارند و روابط عمومی را به عنوان بازوی توانمند سازمانی تلقی می کنند، قطعا در عملکرد و توسعه سازمانی نتیجه مثبت را دریافت می کنند.
 
 وی با اشاره به اینکه باور کردن روابط عمومی و داشتن دیدگاه مثبت به این حوزه هر گونه تخریب و سو برداشت ها را نسبت به اداره یا شرکت خنثی می کند، افزود: هر مدیری که به روابط عمومی ها امکانات لازم از قبیل نیروی انسانی، اعتبار کافی، تجهیزات سمعی و بصری در اختیار روابط عمومی ها قرار داده است، در ارزیابی های این حوزه کاملا قابل لمس بوده و رتبه های برتری را از آن خود کرده اند.
 
 غاربی از برگزاری کلاس های آموزشی در استان خبر داد و افزود: علیرغم مشکلات موجود در روابط عمومی ها چندین جشنواره و کلاس های آموزشی در استان برگزار شده که اخیرا نیز دوره آموزشی بهره مندی از ظرفیت پهپادها در ارتقای اطلاع رسانی سازمانی با همکاری نهاد ریاست جمهوری در اردبیل برگزار شد که گواهی نامه معتبر در این راستا اعطا می شود.
 
 مسوول روابط عمومی استانداری اردبیل با بیان اینکه اطلاع رسانی دقیق نه تنها هزینه نیست، افزود: در شرکت های معتبری مثل کشت و صنعت با این وسعت فعالیت نه تنها تبلیغات و اطلاع رسانی هزینه ای بر دوش این شرکت نمی گذارد بلکه نوعی سرمایه گذاری بلند مدت و اعتبار برای چنین شرکت ها محسوب می شود.
 
 در این جلسه محمدزاده، مدیرعامل شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس نیز ضمن تقدیر از اقدام شورای هماهنگی روابط عمومی های استان به تشریح بخشی از اقدامات انجام شده در شرکت تحت مدیریت خود پرداخت.
 
 گفتنی است عده ای از روابط عمومی های ادارات و سازمان های مرتبط استان با سفر یک روزه به کشت و صنعت پارس از بخش های مختلف تولیدی، دامداری، عمرانی، زراعی و باغی این شرکت بازدید کردند.