شبکه اطلاعرسانی روابط عمومی ایران (شارا) || موسسه کارگزار روابط عمومی با هدف بررسی تحولات و روندهای مهم در عرصه روابط عمومی در سال ۱۴۰۳، اقدام به برگزاری نظرسنجی برای انتخاب «کلمه سال روابط عمومی» نموده است.
این نظرسنجی فرصتی است برای مدیران، کارشناسان و اساتید محترم روابط عمومی تا با مشارکت خود، در تعیین مهمترین واژهای که بازتابدهنده چالشها، فرصتها و تغییرات این حوزه در سال جاری بوده، سهیم باشند.
انتخاب «کلمه سال» به ما کمک میکند تا درک بهتری از مسائل کلیدی و دغدغههای فعالان این عرصه پیدا کنیم و بتوانیم برنامهها و فعالیتهای خود را بر اساس این شناخت، تنظیم نماییم.
از شما دعوت میکنیم با شرکت در این نظرسنجی و پاسخ به سوالات زیر، ما را در این مسیر یاری فرمایید:
https://survey.porsline.ir/s/DYIP6Ktm
نکات تکمیلی:
هدف از این نظرسنجی، جمعآوری نظرات متخصصان و فعالان حوزه روابط عمومی است و نتایج آن به صورت عمومی منتشر خواهد شد.
پیشنهادهای شما در انتخاب نهایی کلمه سال بسیار ارزشمند خواهد بود.
با تشکر از همکاری شما
موسسه کارگزار روابط عمومی
نظر بدهید