اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی، دو عقل از شش عقل مدیریت

اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی، شامل دو عقل از شش عقل مدیریت هر سازمان، یعنی عقل محیطی و بازاریابی است و به خوبی می‌تواند آن‌ها را پوشش دهد.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)  مدیرعامل بانک شهر، با تاکید بر لزوم نوآوری در عرصه بانکداری الکترونیک، افزود: در همین راستا دستگاه‌هایVTM موجود در کیوسک‌های شهرنت، به صورت گسترده و منحصربفرد در کشور به بهره‌برداری رسیده است. 4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

به گزارش شارا، در جلسه شورای اطلاع‌رسانی بانک شهر و در جمع برخی از اساتید و صاحبنظران حوزه روابط‌عمومی و تبلیغات، با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: این بانک متعلق به همه شهرهاست و رفع نیاز شهروندان، به طوریکه آنان تاثیر بانک را در زندگی خود ببینند، می‌تواند یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی باشد.

 

پورزرندی با تاکید بر اهمیت تشکیل این شورا، اظهار کرد‌: اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی، شامل دو عقل از شش عقل مدیریت هر سازمان، یعنی عقل محیطی و بازاریابی است و به خوبی می‌تواند آن‌ها را پوشش دهد.

 

 وی با تاکید بر اینکه، بانک شهر، وابسته به یک شهر نبوده و به تمام شهروندان و شهرداری‌های کشور تعلق دارد، اظهار کرد: چشم‌انداز ما این است تا تیرماه سال آینده جزو 5 بانک برتر قرار کشور گیریم و تا پنج سال بعد به عنوان برترین بانک معرفی شویم.

 

پورزرندی با اشاره به زیرمجموعه استراتژی‌های کلی بانک، تصریح کرد: یکی از مهمترین اولویت‌هایی که توسط بانک شهر دنبال می‌شود، موضوع منابع انسانی است و از این رو به این حوزه از معیشت تا سازمان انسانیت وجه ویژه می‌شود‌، به طوری که در بخش جذب نیرو، از نیروهای نخبه و کاردان بهره می‌گیریم.

 

وی خاطرنشان کرد‌: از دیگر موضوعات مهم مورد توجه بانک، بحث مشتری‌مداری است و باید باور کنیم ‌که اگر مشتریان به بانک مراجعه نکنند، دیگر بانکی وجود نخواهد داشت، از این رو تکریم ارباب‌رجوع، از مسائلی است که به شدت به آن تاکید داریم.

 

دکتر پورزرندی در ادامه با اشاره به استراتژی بازاریابی و اهمیت جذب و نگهداشت مشتری، خاطرنشان کرد‌: باید از طریق ارائه خدمات نوین بانکداری الکترونیک، نیازهای نهفته مشتریان را بیدار کرد و سپس خدماتی در خور و مبتنی بر این نیاز به آنان ارایه کرد.

 

وی با تاکید بر این ‌که بانکداری الکترونیک باید با جدیت به عنوان برنامه استراتژی بانک، مورد توجه قرار گیرد، افزود‌: به دلیل ارائه طرح کیف پول الکترونیک با قابلیت 16جیب خدمات و همچنین راه‌اندازی کیوسک شهرنت به عنوان یک شعبه مجازی بانک به صورت 24ساعته، در کشور بلژیک، موفق به دریافت مدال طلایOfficer در بخش نوآوری شدیم. گفتنی است، دستگاه‌های(VTM)Video Teller Machine موجود در کیوسک‌های شهرنت بانک شهر، این امکان را برقرار می‌کند تا مشتری به صورت آنلاین با رئیس شعبه مجازی در ارتباط باشد و همه درخواست‌های بانکی خود را به صورت غیرحضوری انجام دهد که این قابلیت برای نخستین بار در شبکه بانکی کشور رونمایی شده است.