شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)– اکثر کارشناسان روابط عمومی معتقدند که قوانین عذرخواهی نسبتا ساده هستند. متاسف باش. آن را به سرعت انجام دهید. مسئولیت کامل را بپذیرید و مشکل را برطرف کنید.
اما اگر عذرخواهی خیلی ساده است، چرا بسیاری از مدیران اجرایی عذرخواهی نمی کنند؟ اکثر رهبران نیاز به کمک به هنر بیان ابراز تاسف و عذرخواهی دارند. یک عذرخواهی خوب می تواند در یک شرکت به یک مزیت تبدیل شود.
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
|
نظر بدهید