اصول روابط عمومی: عذرخواهی

اکثر کارشناسان روابط عمومی معتقدند که قوانین عذرخواهی نسبتا ساده هستند. متاسف باش. آن را به سرعت انجام دهید. مسئولیت کامل را بپذیرید و مشکل را برطرف کنید.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) اکثر کارشناسان روابط عمومی معتقدند که قوانین عذرخواهی نسبتا ساده هستند. متاسف باش. آن را به سرعت انجام دهید. مسئولیت کامل را بپذیرید و مشکل را برطرف کنید.

اما اگر عذرخواهی خیلی ساده است، چرا بسیاری از مدیران اجرایی عذرخواهی نمی کنند؟ اکثر رهبران نیاز به کمک به هنر بیان ابراز تاسف و عذرخواهی دارند. یک عذرخواهی خوب می تواند در یک شرکت به یک مزیت تبدیل شود.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)