اسنوپ داگ، با شوخی، برند Solo Stove را به شهرت رساند

کریس دیکی ’03 و تیم روابط‌عمومی او در آژانس Purple Orange نقش کلیدی در کمپین بازاریابی سال 2023 داشتند که در آن رپر اسنوپ داگ اعلام کرد که سیگار را ترک می‌کند. این اعلامیه یک شوخی بود که برای تبلیغ همکاری اسنوپ با یک برند آتشفشانی بدون دود به نام Solo Stove طراحی شده بود.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || کریس دیکی ’03 و تیم روابط‌عمومی او در آژانس Purple Orange نقش کلیدی در کمپین بازاریابی سال 2023 داشتند که در آن رپر اسنوپ داگ اعلام کرد که سیگار را ترک می‌کند. این اعلامیه یک شوخی بود که برای تبلیغ همکاری اسنوپ با یک برند آتشفشانی بدون دود به نام Solo Stove طراحی شده بود.

اسنوپ داگ در 16 نوامبر 2023 با انتشار یک پست اینستاگرامی اعلام کرد که سیگار را ترک می‌کند. این پست با واکنش گسترده ای از رسانه‌ها و طرفداران مواجه شد و به سرعت به یک خبر داغ تبدیل شد.


چهار روز بعد، اسنوپ اعلامیه خود را پس گرفت و فاش کرد که این یک شوخی بود. او گفت که این کار را برای تبلیغ همکاری خود با Solo Stove انجام داده است.


Purple Orange مسئول روابط‌عمومی Solo Stove بود. این آژانس با نظارت بر سیل گفتگوها در رسانه‌های اجتماعی و ارائه اعلامیه‌های مطبوعاتی، به حداکثر رساندن نمایش Solo Stove در تمام رسانه‌ها کمک کرد.


دیکی گفت که این کمپین یک موفقیت بزرگ بود و باعث افزایش قابل توجهی در آگاهی از برند Solo Stove شد. او گفت که این کمپین همچنین نشان داد که Purple Orange قادر به اجرای کمپین‌های بازاریابی مبتکرانه و موثر است.

این کمپین بازاریابی یک موفقیت بزرگ بود. این باعث شد که میلیون‌ها نفر در مورد Solo Stove و محصولات آن بشنوند. همچنین نشان داد که Purple Orange یک آژانس روابط‌عمومی ماهر و مبتکر است.


این کمپین همچنین نشان‌دهنده اهمیت تفکر انتقادی و خلاقیت در روابط‌عمومی است. Purple Orange با درک اینکه این یک شوخی است، توانست از این فرصت برای ایجاد سر و صدا و جلب توجه به Solo Stove استفاده کند.
 

نویسنده: تئودور دکر دانشگاه دنیسون

منبع انگلیسی: denison

منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/