شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || با نزدیک شدن به سال 2025، صنعت روابط عمومی در دنیای پر تحولی از فناوریهای نوین و انتظارات مخاطبان قرار دارد.
چهار پیشبینی برای سال 2025 شامل موارد زیر است:
1) استفاده بیشتر از هوش مصنوعی: هوش مصنوعی در تمام جنبههای روابط عمومی، از جمله نوشتن بیانیههای مطبوعاتی و تحلیل دادهها، گسترش خواهد یافت. این فناوری در مدیریت بحران به برندها کمک میکند تا پیش از وقوع مشکلات به آنها واکنش نشان دهند.
2) تاکید بر اصالت و شفافیت: برندهایی که از هوش مصنوعی استفاده میکنند باید در مورد نقش آن در فرآیندهایشان شفاف باشند تا اعتماد مشتریان حفظ شود.
3) رشد روابط عمومی محلی: برندها باید استراتژیهای روابط عمومی محلی و سفارشیشده برای هر منطقه ایجاد کنند تا با فرهنگها و جوامع مختلف ارتباط برقرار کنند.
4) اهمیت رسانههای میکرو و پلتفرمهای دیجیتال و آنلاین: رسانههای میکرو مانند پادکستها و خبرنامههای آنلاین نقش بیشتری پیدا خواهند کرد و برندها میتوانند از این پلتفرمها برای ارتباط مؤثر با مخاطبان خاص استفاده کنند.
این روندها تغییرات عمدهای را در صنعت روابط عمومی در سال 2025 ایجاد خواهند کرد.
نویسنده: جان مک کارتنی
تاریخ انتشار: 2 ژانویه 2025
منبع انگلیسی: Newswire
منبع فارسی: شارا
انتهای پیام/
نظر بدهید