شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || در دنیای امروز که بررسیهای آنلاین تأثیر زیادی در تصمیمات خرید مصرفکنندگان دارد، استفاده از نظرات مشتریان و بررسیهای محصول یکی از استراتژیهای مؤثر روابط عمومی برای برندهای خانگی و لوازم خانگی محسوب میشود.
نظرات مثبت مشتریان راضی میتواند بهعنوان تأییدیهای معتبر عمل کند و احتمال اعتماد مشتریان جدید و خرید محصولات برند را افزایش دهد.
تشویق مشتریان به گذاشتن نظرات در پلتفرمهایی مانند آمازون، Etsy یا وبسایت خود برند میتواند حس اعتبار و اعتماد را ایجاد کند.
برندهای کوچک باید این توصیفات را بهطور فعال در کانالهای رسانههای اجتماعی، وبسایت و مطالب مطبوعاتی خود به اشتراک بگذارند.
به اشتراکگذاری مثالهای واقعی از تجربههای مشتریان با محصولات برند، میتواند در ترغیب دیگر مصرفکنندگان به خرید مؤثر باشد.
علاوه بر این، برندها میتوانند با ایجاد مطالعات موردی یا توصیفات ویدیویی از مشتریان راضی، این فرآیند را تقویت کنند.
یک ویدیوی باکیفیت که نشان میدهد مشتری از محصول برند در خانه خود استفاده میکند، میتواند بهطور عمیق در بین خریداران بالقوه طنینانداز شود و بهعنوان یک شکل معتبر از روابط عمومی عمل کند که تبلیغات سنتی قادر به تکرار آن نیستند.
منبع انگلیسی: The Jerusalem Post
منبع فارسی: شارا
انتهای پیام/
نظر بدهید