رون توروسیان | 2 دسامبر 2021 | طراحی عالی به طور موثر شور و اشتیاق برند را القا می کند.
هنگامی که مصرف کنندگان به محصولات با طراحی خوب نگاه می کنند، منجر به ارتباط مثبت با محصول یا برند می شود. طرح ها به محصولات معنا و هدف می دهند. طراحی به بخشی جدایی ناپذیر از روایت یک برند تبدیل می شود.
اگر یک خریدار محصولی را در دست بگیرد، بسته بندی تاثیرگذارتر از بوی یا حس محصول خواهد بود. به عنوان مثال، محققان بریتانیایی چگونگی تأثیر عوامل مختلف طراحی بر اعتماد به سایت های سلامت آنلاین را تجزیه و تحلیل کردند. جذابیت بصری بیشترین تأثیر را بر اولین برداشت افراد از یک سایت داشت. طراحی ضعیف منجر به بی اعتمادی می شود.
مزایای داشتن طراحی منحصر به فرد در زیر آورده شده است:
بر ارزش برند تمرکز کنید
برای اینکه بتوانید ارزش های برند را به طور مداوم به انواع مختلف مصرف کنندگان منتقل و ارزش های آن را برجسته کنید، یک برند باید دارای طراحی خلاقانه باشد.
افزایش دید محصولات
داشتن طراحی متقاعد کننده یکی از بهترین راه ها برای متمایز ساختن یک برند از سایرین است.
تقاضا برای توجه ثابت است
با توجه به محبوبیت رسانه های اجتماعی، عکس ها و ویدیوها بیشترین اشتراک گذاری را در هر پلتفرمی دارند.
هم عکسها و هم فیلم ها برای جذاب بودن به شدت به طراحی متکی هستند. یک طراحی فریبنده می تواند منجر به CTA شود.
رنگ ها را دست کم نگیرید
رنگ های مختلف احساسات متفاوتی را برمی انگیزند، از این رو رنگ ها نقش مهمی بازی می کنند. بر اساس یک مطالعه اخیر، رنگ توانایی جذب انواع خاصی از مصرف کنندگان و تاثیرگذاری بر تصمیمات خرید آنها را دارد.
موقعیت صحیح لوگوها و انواع خاصی از فونت ها نیز می تواند احساس خوبی را ایجاد کند.
منبع انگلیسی:
publicrelationstoday
منبع فارسی:
شارا – شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران
|
نظر بدهید