شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || استراتژیهای روابط عمومی دیجیتال میتوانند شامل همه چیز از تولید و به اشتراکگذاری اطلاعیههای مطبوعاتی با نشریات دیجیتال تا ساخت کمپینهای رهبری فکری شما باشند. هیچ استراتژی خاصی برای انتخاب روش درست وجود ندارد، اما برخی روشها نتایج مستمری دارند.
روابط عمومی واکنشی
روابط عمومی واکنشی یک استراتژی محتوا است که شانس شما را برای برجسته شدن توسط نشریات و شرکتهای خاص افزایش میدهد. این روش شامل پاسخ به پرسشهایی است که خبرنگاران در سایتهایی مانند HARO منتشر میکنند.
کمپینهای پیشرو
با داده خبرنگاران و رسانهها به گزارشهایی که شامل دادههای جدید باشند علاقهمند هستند. یک روش عالی برای استفاده از این علاقه، انجام مطالعات و تحقیقاتی است که برای مشتریان مفید باشد.
به اشتراکگذاری اطلاعیههای مطبوعاتی
به اشتراکگذاری اخبار یکی از بهترین روشها برای استفاده از استراتژی روابط عمومی دیجیتال است. تمام انواع اخبار میتوانند توجه مخاطبان هدف شما و رسانهها را جلب کنند.
راهاندازی کمپین خلاقانه
کمپینهای خلاقانه که با همکاری کسبوکارهای غیرمعمول یا تصاویری جسورانه انجام میشوند، بهترین روشها برای جلب توجه هستند.
نیوز جکینگ (Newsjacking)
این استراتژی نیاز به سرعت و دقت دارد، زیرا شامل دنبال کردن اخبار مرتبط با صنعت شما و استفاده از آنها برای جلب توجه است. (موج سواری خبری)
منبع: toptal
انتهای پیام/
نظر بدهید