شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || این مقاله به بررسی مراحل ایجاد یک قیف تولید سرنخ موثر میپردازد که شامل موارد زیر است:
مرحله 1: درک روانشناسی مشتری هدف
– انجام تحقیقات بازار برای شناخت خواستهها، نقاط درد، و زبان مشتریان ایدهآل
– استفاده از نظرسنجیها، تحقیقات شخص ثالث، و بازخورد داخلی برای جمعآوری دادههای مربوط به مشتریان
مرحله 2: ایجاد یک پیشنهاد استراتژیک نسل پیشرو
– طراحی پیشنهادی که با جایگاه مشتری در سفر خریدار همسو باشد.
– استفاده از فرمول “نامگذاری پیشنهاد، شیرین کردن معامله، و برجسته کردن پاداشهای تکمیلی”
– ایجاد صفحات فرود اختصاصی برای هر پیشنهاد
مرحله 3: اجرا و بهینهسازی قیف
– هدایت ترافیک به صفحات فرود
– آزمایش و بهینهسازی عناصر مختلف قیف، مانند عناوین، تصاویر، و فراخوانهای برای اقدام
منبع انگلیسی: socialmediaexaminer
منبع فارسی: شارا
انتهای پیام/
|
نظر بدهید