شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || پینترست برای تسریع رشد جهانی خود، بهویژه خارج از آمریکای شمالی، آژانس هافمن (The Hoffman Agency) را بهعنوان شریک روابطعمومی در منطقه آسیا منصوب کرد.
به گزارش شارا، این تصمیم بخشی از استراتژی گسترده پینترست برای تقویت حضور در بازارهای مهم آسیا از جمله سنگاپور، ژاپن، کره و هند است.
مأموریت هافمن در آسیا
به گفته سخنگوی پینترست، این انتخاب در راستای حمایت از جاهطلبیهای تجاری و مشارکتهای منطقهای انجام شده است. پینترست تأکید دارد که مأموریت این پلتفرم ایجاد فضایی مثبت و الهامبخش است، نه رقابتهای منفی یا مقایسه اجتماعی.
کارولین هسو، مدیر ارشد جهانی هافمن، توضیح داد: «ما با درک عمیق از بازارهای محلی، به برندها کمک میکنیم تا پیام بصری خود را به نتایج قابل اندازهگیری تبدیل کنند.» او افزود: «آنچه پینترست بهعنوان الهام بصری ارائه میکند، ما به تأثیر واقعی بدل میکنیم.»
گسترش جهانی پینترست
پینترست در حال دو برابر کردن سرعت گسترش بینالمللی خود است. هماکنون بیش از ۸۰ درصد کاربران این پلتفرم در خارج از آمریکا قرار دارند. نسل Z نیز سریعترین گروه کاربری در حال رشد است.
طبق آمار:
۶۶٪ از کاربران هفتگی نسل Z پینترست را مقصد اصلی خرید یا وبگردی خود میدانند.
بر اساس مطالعه Adobe، ۳۹٪ مصرفکنندگان از پینترست بهعنوان موتور جستجو استفاده میکنند.
۳۶٪ جستجوهای خود را از پینترست آغاز میکنند (بهجای گوگل).
در میان نسل Z، ۴۷٪ برای جستجو به پینترست متکی هستند و ۳۹٪ ترجیح میدهند جستجو را از پینترست شروع کنند.
تغییرات مدیریتی و برنامههای آینده
این انتصاب پس از پیوستن سسیل ون استینبرگ بهعنوان معاون فروش بینالمللی شرکتها در اوایل سال صورت گرفت.
همچنین پینترست در سپتامبر ۲۰۲۵ از نسخه جدید گزارش سالانه «پیشبینیهای پینترست» رونمایی خواهد کرد که بر پایه میلیونها جستجوی کاربران ساخته میشود. در ۲۵ سپتامبر، این پلتفرم رویداد اصلی «ارائههای پینترست» را برگزار میکند؛ جایی که مدیران، بازاریابان و تولیدکنندگان محتوا گرد هم میآیند.
منبع: marketing-interactive
با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
انتهای پیام/
#پینترست, #روابط_عمومی, #بازاریابی_دیجیتال, #نسل_زد, #شبکه_اجتماعی, #گسترش_جهانی, #برندینگ, #محتوای_بصری, #روابط_عمومی_بین_المللی, #Pinterest, #PR, #GenZ
نظر بدهید