استانداردهای اخلاقی

اعتماد یک عامل اساسی در کسب اعتبار و آبرو برای هر حرفه، فرد، موسسه یا سازمانی محسوب می‌شود. آبرو نیز به نوبه خود نتیجه و برون‌داد فعالیت‌های مطمئن، ارائه اطلاعات موثق و برقراری روابط صادقانه با گروه‌های ذینفعان محسوب می‌شود.

نویسندگان: جک بارلیک، جرزی اولدژکی، کریستینا وویجیک، اوا هوپ

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| اعتماد یک عامل اساسی در کسب اعتبار و آبرو برای هر حرفه، فرد، موسسه یا سازمانی محسوب می‌شود. آبرو نیز به نوبه خود نتیجه و برون‌داد فعالیت‌های مطمئن، ارائه اطلاعات موثق و برقراری روابط صادقانه با گروه‌های ذینفعان محسوب می‌شود. بنابراین، هدف فعالان روابط‌عمومی باید این عبارت باشد از “ایجاد و حفظ روابط متقابل مفید بین سازمان و محیط” همراه با احترام قائل شدن برای ارزش‌های زیر:
 

منابع بین‌المللی استانداردهای اخلاقی
اجرای ارزش‌های اخلاقی روابط‌عمومی
مقوله مسئولیت اجتماعی در روابط‌عمومی

 

 

در ادامه با #کارگزار روابط‌عمومی همراه باشید:
 

http://kpri.ir/?p=8490