استاد دانشکده ارتباطات دانشگاه سینز مالزی/ روابط عمومی ها نقش مهمی در ترویج محصولات اسلامی در دنیا دارند

دکتر جمیله احمد دانشیار دانشگاه سینز مالزی و از سخنرانان دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی با عنوان این مطلب گفت: بازار محصولات حلال در دنیا در حال حاضر دو تریلیون دلار تخمین زده می‌شود و بازار جهانی، صدای مصرف‌کنندگان مسلمان را شنیده است اما هنوز نمی‌داند که چگونه این بازار را مدیریت نماید لذا کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی برای درک چالش بازار جهانی نیازمند به کارگیری ابزارهای تبلیغاتی استراتژیک هستند.

روابط عمومی ها نقش مهمی در ترویج محصولات اسلامی در دنیا دارند.

به گزارش شارا به نقل از ستاد خبری کنفرانس، دکتر جمیله احمد دانشیار دانشگاه سینز مالزی و از سخنرانان دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی با عنوان این مطلب گفت: بازار محصولات حلال در دنیا در حال حاضر دو تریلیون دلار تخمین زده می‌شود و بازار جهانی، صدای مصرف‌کنندگان مسلمان را شنیده است اما هنوز نمی‌داند که چگونه این بازار را مدیریت نماید لذا کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی برای درک چالش بازار جهانی نیازمند به کارگیری ابزارهای تبلیغاتی استراتژیک هستند.

   وی در ادامه افزود: مالزی از سال 1983 وارد حوزه بانکداری اسلامی شده است. از آن زمان تاکنون مالزی دارای سیستم مالی اسلامی و صنعت حلال شده است.

استاد دانشکده ارتباطات دانشگاه سینز مالزی گفت: وزارت بازرگانی مالزی دریافت که فرصت طلایی در بازار حلال جهانی وجود دارد که ارزش سالانه آن 7/2 تریلیون دلار آمریکا است. در سال 2012، ارزش صادرات مالزی در حوزه محصولات حلال به 4/35 میلیارد رینگت رسید.