از بازاریابی تا روابط عمومی: چگونه دانش‌آموزان در هر سنی می‌توانند شغل رسانه‌ای عالی خود را پیدا کنند
ویژگی به‌روز شده جستجوی شغلی به افراد این امکان را می‌دهد که علایق روزمره خود را به شغل‌های روزمره‌ خود تبدیل کنند و در نهایت کاری پیدا کنند که از آن لذت ببرند.

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || راه‌اندازی مجدد راهنمای دانشگاه‌های خوب باعث شده است که برای دانش‌آموزان در هر سنی، راهی آسان‌تر برای فهمیدن این که چه چیزی و کجا باید مطالعه کنند تا وارد صنعت رسانه شوند، فراهم شود.

این راهنما که یکی از پیشروترین فهرست‌های آنلاین استرالیا برای تمام گزینه‌های تحصیلی از جمله دانشگاه، TAFE (تکنیکال و فنی آموزش و پرورش) و VET (آموزش و تحصیل فنی و حرفه‌ای) است، ویژگی‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه می‌دهد. این تغییرات به 1.2 میلیون نفر که سالانه از این سایت بازدید می‌کنند کمک می‌کند تا دوره‌ها و مسیرهای شغلی خود را پیدا کنند.

یکی از پیشرفت‌ها در این راهنما ارتقاء جستجوی شغلی است. این ویژگی جدید به کاربران این امکان را می‌دهد که به جای جستجوی عناوین شغلی خاص، علایق و تمایلات خود را جستجو کنند. به عنوان مثال، اگر کسی علاقه‌مند به کارهای خلاقانه، رسانه‌ای یا نوشتاری باشد، می‌تواند شغل‌هایی که با علایق او هم‌راستا است، پیدا کند. سپس این جستجوها مشاغلی را از سراسر طیف اشتغال از مشاغل روزمره تا مشاغل آموزش عالی نشان می‌دهند، که به کاربران اجازه می‌دهد آینده شغلی خود را به‌طور شخصی‌تر و قدرتمندتری برنامه‌ریزی کنند.

همچنین با مشارکت دانشگاه نیوانگلند (UNE)، راهنمای دانشگاه‌های خوب به‌ویژه به دانش‌آموزان در سنین بالغ توجه ویژه‌ای دارد. دانشجویان 21 ساله و بالاتر می‌توانند گزینه‌های مطالعه آنلاین و درون دانشگاهی انعطاف‌پذیری را پیدا کنند که متناسب با مرحله زندگی آن‌ها باشد، خواه در آغاز، وسط یا پایان کارشان باشد. این مرکز جدید به دانش‌آموزان در سنین بالغ کمک می‌کند تا در زمینه‌های مورد نیاز خود مانند بازگشت به تحصیل، تغییر شغل، ارتقاء مهارت‌ها و یادگیری مادام‌العمر راهنمایی شوند.

یکی دیگر از تحولات مثبت این راهنما افزایش تعداد گزینه‌های شغلی است که در آن فهرست شده است. حالا این گزینه‌ها دو برابر شده‌اند، و بدین ترتیب، راهنمای دانشگاه‌های خوب می‌تواند گزینه‌های تحصیلی و شغلی جامع‌تری ارائه دهد که به افراد کمک می‌کند تا انتخاب‌های مناسب‌تری برای آینده شغلی خود پیدا کنند.

این سایت همچنین با ارائه اطلاعات اختصاصی برای مسیرهای تحصیلی مختلف شامل VET (آموزش فنی و حرفه‌ای)، کارشناسی و کارشناسی ارشد، برای افرادی که به این مسیرها علاقه دارند، به بهترین نحو به نیازهای آن‌ها پاسخ می‌دهد.

ویژگی به‌روز شده جستجوی شغلی به افراد این امکان را می‌دهد که علایق روزمره خود را به شغل‌های روزمره‌ خود تبدیل کنند و در نهایت کاری پیدا کنند که از آن لذت ببرند. به عنوان مثال، اگر فردی علاقه‌مند به کار در رسانه‌ها یا بازاریابی باشد، می‌تواند شغل‌هایی چون روزنامه‌نگاری، مجری، ویرایش ویدیو و متخصص روابط عمومی را پیدا کند.

تاریخ انتشار: 10 آوریل 2025
منبع انگلیسی: B&T
منبع فارسی: شارا

انتهای پیام/