
شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || طبق گزارش Brand Finance، ارزش برند نستله در سال 2023 به 22.4 میلیارد دلار افزایش یافته است که 8 درصد بیشتر از سال گذشته است. این افزایش ارزش به دلیل رشد فروش قوی در مجموعه گسترده و متنوع برندهای نستله است.
نستله یک شرکت چند ملیتی سوئیسی است که در زمینه صنایع غذایی و نوشیدنی فعالیت میکند. این شرکت دارای بیش از 2000 برند در سراسر جهان است که شامل محصولاتی مانند نسکافه، کیت کت، سرلاک، آب معدنی نستله و غذای حیوانات خانگی Purina میشود.
رشد فروش نستله در سال 2023 به دلیل عوامل مختلفی از جمله افزایش تقاضا برای غذاهای آماده و بسته بندی شده، افزایش فروش محصولات سلامتی و تندرستی و گسترش فعالیتهای نستله در بازارهای نوظهور بوده است.
نستله با حفظ جایگاه خود به عنوان ارزشمندترین برند غذایی جهان، نشاندهنده قدرت و پایداری این شرکت است. نستله یک شرکت پیشرو در صنعت غذا و نوشیدنی است که به طور مداوم در حال نوآوری و توسعه محصولات جدید برای پاسخگویی به نیازهای مصرف کنندگان است.
انتهای پیام/
<div id=”div_eRasanehTrustseal_24429″></div>
<script src=”https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js”></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>
|
نظر بدهید