شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| یک برنامه ارتباطات قوی و مرتباً به روز شده در مورد کارمندان، ضروری است. اما باید با اقدامات زیر همگام باشد:
– اتاق جنگ راه اندازی کنید.
– یک تیم عملگرای قوی تشکیل دهید.
– آسیب پذیری های سازمانی و عملکردی را ارزیابی کنید.
– برای کاهش آسیب پذیری ها، برنامه های استراتژیک و تاکتیکی طراحی کنید.
– ریسک های غیرقابل پیش بینی را شناسایی کنید تا بتوانید با تدابیری، تأثیرات مخرب بحران به حداقل برسد.
– مجدداً برنامه های منابع انسانی را برای پشتیبانی از کارمندان ارزیابی کنید و در صورت لزوم، سیاست های کار از راه دور را اعمال کنید.
در کنار هماهنگی منابع انسانی، یک برنامه ارتباطی واضح برای حمایت از کارمندان طراحی کنید. این امر، امکان بحث و گفتگو دو طرفه را فراهم می کند تا نگرانی ها و مشکلات را برطرف کند.
|
نظر بدهید