شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)–|| رهبرانی که “فرهنگ اجرا” را ایجاد می کنند روی پنج مورد اصلی تمرکز می کنند:
1. آنها اولویت های خاصی را برای مشاغل خود انتخاب می کنند و جدول زمانی مشخص برای رسیدن به آنها تعیین می کنند.
2- آنها پروژه ها را به افراد و گروه های مناسب اختصاص می دهند – کسانی که می شناسند می توانند آنها را اجرا کنند.
3. آنها نقاط عطف تعیین کرده و بررسی های موقت سخت را انجام می دهند.
4- آنها عملکرد مردم را مطابق با نتیجه پروژه ها از جمله اهداف موقتی اندازه گیری می کنند.
5- آنها همه چیز را از اولویت های اصلی گرفته تا نقطه عطف و اندازه گیری های عملکرد، به اطلاعات خارجی که منعکس کننده واقعیت های بازار هستند، پیوند می دهند.
هنگامی که شرکت ها نتوانند به وعده های خود عمل کنند، بیشترین توضیح این است که استراتژی مدیرعامل اشتباه بوده است. اما استراتژی به خودی خود غالباً علت نیست. اکثر اوقات استراتژی ها شکست می خورند زیرا به خوبی اجرا نمی شوند.
هیچ شرکتی نمی تواند تعهدات خود را انجام دهد یا به خوبی سازگار با تغییر باشد، مگر اینکه همه رهبران نظم و انضباط را در همه سطوح اجرا کنند. اجرا باید بخشی از استراتژی یک شرکت و اهداف آن باشد. این حلقه مفقودالاثر بین آرزوها و نتایج است.
|
نظر بدهید