شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا)–|| در سال آینده، تجارت الکترونیک یکی از بزرگترین نیروهای محرک در نحوه تعامل شرکت ها با مشتریان خواهد بود.
استراتژیها در تجارت الکترونیک قرار است در کانالهای مختلفی مانند پلتفرمهای رسانههای اجتماعی، تلویزیون و تجربیات درون فروشگاهی درگیر شوند، به این معنی که شرکتها باید استراتژیهای خود را تطبیق داده و شخصیسازی کنند.
این شامل سادهسازی پیشتر بازاریابی و دادههای مصرفکننده، استفاده از آگهیهای قابل خرید آنلاین و یافتن راههای جدید برای سازگاری با مصرفکنندگان دیجیتال است.
شخصی
همانطور که اکثر شرکتها در آخرین فصل تعطیلات متوجه شدند، اکثر رویدادهای فصلی اکنون در یک دوره زمانی طولانیتر شروع به گسترش میکنند.
به عنوان مثال، جمعه سیاه و دوشنبه سایبری (مجازی) به ماه فروش تبدیل شده اند و بسیاری از شرکت ها به این روند پیوسته اند. در سال آینده، سفرهای خرید مصرفکننده حتی شخصیتر میشود و شرکتهایی که در صدر آخرین روندها و نقاط داده قرار دارند، از مزیت بازار رقابتی برخوردار خواهند شد.
وقتی شرکتها از تولید محصول و شخصیسازی همزمان استفاده میکنند، میتوانند از دادهها از هر دو نوع منبع استفاده کنند.
سپس، وقتی با آنچه مصرفکنندگان به دنبال آن هستند ترکیب شوند، شرکتها میتوانند هر تجربه و بازدید را برای همه مشتریان خود، در هر مرحله و در هر نقطه تماس از سفر خرید خود شخصیسازی کنند.
تبلیغات فروش گوگل
از آنجایی که آینده تجارت الکترونیک تماماً در مورد شخصی سازی خواهد بود، شرکت ها باید منابع داده خود را برای بهبود دقت پیام های و ایجاد بازگشت سرمایه (ROI) بهتر ساده کنند.
به طور کلی، شرکتهایی که در مورد شخصیسازی به بازده سرمایهگذاری بالایی دست یافتهاند، مجبور شدهاند سرمایهگذاری بزرگی در مجموعههای مختلف بازاریابی دیجیتال انجام دهند.
با این حال، این تلاشها به این معنی است که آنها منابع داده متفاوت و همچنین مقادیر زیادی داده دارند که میتواند اثربخشی تجارب شخصیسازی شده مصرفکننده را کاهش دهد.
به همین دلیل است که شرکت ها باید تبلیغات فروش گوگل یا گوگل شاپینگ ادز خود را ساده کرده و تعداد منابع داده ای را که در تصمیم گیری استفاده می کنند کاهش دهند.
تبلیغات قابل خرید
کانالهای مختلف، مانند پیامک یا ایمیل، مدتهاست که از نقاط داده شخصیسازی شده استفاده میکنند، اما این عناصر شخصیشده در آینده بسیار بیشتر در تبلیغات فروش و قابل خرید ادغام خواهند شد.
برای دستیابی به فروش و رشد، شرکت ها از تمام ابزارهایی که در دسترس آنهاست استفاده خواهند کرد تا تبلیغات قابل خرید را تا حد امکان به مصرف کنندگان مرتبط کنند.
منبع انگلیسی: publicrelationstoday
منبع فارسی:
شارا – شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران
رون توروسیان | 6 ژانویه 2022 | روابط عمومی
|
نظر بدهید