آیا مدیر ضعیف به روابط عمومی ضعیف رضایت می‌دهد؛ عملکرد ضعیف روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان

کارگزار روابط‌عمومی بایداولویت پنج‌گانه منافع جامعه و اجتماع، منافع مشتری، منافع خود، منافع کارفرما و منافع حرفه خود را مورد توجه قرار دهد.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| اختصاصی جارستان:

 ۱ کارگزار روابط‌عمومی بایداولویت پنج‌گانه منافع جامعه و اجتماع، منافع مشتری، منافع خود، منافع کارفرما و منافع حرفه خود را مورد توجه قرار دهد.

 ۱ کارگزار روابط عمومی بایداولویت پنج‌گانه منافع جامعه و اجتماع، منافع مشتری، منافع خود، منافع کارفرما ومنافع حرفه خودرامورد توجه قرار دهد.

۲ روابط عمومی فقط برای اعلامیه و تابلو و پارچه نوشته نیست بلکه بایددرکانون بحث و مشورت باشد.

۳ روابط عمومی پل ارتباط رأس سازمان با بدنه آن است. کارروابط عمومی ایجاد تسهیل ارتباطات درون سازمانی است.ضمن آنکه برنامه‌های مطلوب سازمان رااطلاع‌رسانی می‌کند، بازخوردها رابه مدیر می‌رساند وبه ایجاد نشاط درسازمان کمک می‌کند.

۴ کارکردروابط عمومی دستگاههای خدمات رسان ،درایام کرونا همچون شرکت های آب وفاضلاب،برق وگازاستان گیلان برای مردم بسیار بااهمیت است.

۵ بانگاهی به عملکرداین دستگاه ها،شرکتهای اب وفاضلاب وبرق استان در اطلاع رسانی وارتباط با رسانه های محلی برای انتشاراخبارواطلاع مشترکین بسیار موفقت امیز بود.

اما شرکت گازاستان گیلان علی رغم موفقیت دربحرانهای برف سال ۹۸،درزمینه ارتباط روابط عمومی آن دستگاه ،عملکردضعیفی داشته و کارنامه قابل قبولی ازخودنشان نداده است.

لینک مطلب در جارستان