شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || آژانسهای روابط عمومی پیشبینی کردهاند که صنعت روابط عمومی در سال 2025 با رشد مواجه خواهد شد. این پیشبینیها بهویژه در حوزههای مشاوره استراتژیک، مدیریت بحران و تغییرات در حال وقوع بهوجود آمده است. با وجود چالشهای اقتصادی، ناآرامیهای سیاسی و سرعت پیشرفتهای فناوری، آژانسهای روابط عمومی توانستهاند خود را با تغییرات وفق دهند و با اعتماد به نفس به سمت رشد حرکت کنند.
نتایج نظرسنجی که توسط شبکه روابط عمومی از اعضای خود در 22 کشور انجام شد، نشاندهنده پیشبینیهای مثبت در صنعت است. در این نظرسنجی، 69 درصد از آژانسها به رشد در سال 2025 امیدوار هستند و 25 درصد از آنها مشاوره استراتژیک و روابط عمومی را بهعنوان حوزهای با پتانسیل رشد بالاتر معرفی کردهاند. همچنین، حوزههایی همچون مدیریت بحران و تغییرات نیز مورد توجه قرار گرفته است.
در این گزارش، همچنین به سرمایهگذاری در خلاقیت بهعنوان اولویت اصلی 16 درصد از آژانسها اشاره شده است. چالشهایی مانند عدم قطعیت اقتصادی، تمایل پایین مشتریان به سرمایهگذاری و جذب و حفظ استعدادها از دیگر مشکلاتی است که آژانسها با آن روبهرو هستند. در نهایت، مسائل مربوط به اعتبار برند و ارتباطات ESG بهعنوان اولویتهای نوظهور در سال 2025 مطرح شدهاند.
نویسنده: MANGO-OMC
تاریخ انتشار: 31 مارس 2025
منبع انگلیسی: PR
منبع فارسی: شارا
انتهای پیام/
نظر بدهید