آنچه باید بدانیم!/ سنجش‌ افکار عمومی

سنجش‌ افکار عمومی‌ از مهمترین‌ وظایف ‌روابط عمومی‌ داخلی‌ است‌ به‌ گونه‌ای‌ که‌ امروزه‌ اساس‌تصمیم‌گیری‌های‌ درون‌ سازمانی‌ بر نتایج‌ افکار عمومی‌ استوار است‌.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)|| سنجش‌ افکار عمومی‌ از مهمترین‌ وظایف ‌روابط عمومی داخلی‌ است‌ به‌ گونه‌ای‌ که‌ امروزه‌ اساس‌تصمیم‌گیری‌های‌ درون‌ سازمانی‌ بر نتایج‌ افکار عمومی‌ استوار است‌.


موضوعاتی‌ از قبیل‌ میزان‌ رضایت‌ یا عدم‌ رضایت‌ کارکنان‌ از خدمات‌ رفاهی‌ مؤسسه‌، نحوه‌ نگرش‌کارکنان‌ نسبت‌ به‌ مسئولان‌، سنجش‌ میزان‌ همبستگی‌ اهداف‌ کارکنان‌ با اهداف‌ سازمان‌ و مانند آن‌ اگر بخوبی‌ روشن‌ شوند می‌توانند اطلاعات‌ مفیدی‌ را برای‌ حرکت‌ روان‌ چرخ‌ سازمان‌ در درون‌، در اختیارمدیریت‌ قرار دهند.