آغاز تعاملات راهبردی روابط عمومی‌های صنعت نفت منطقه چهار با محوریت ارتقای دانش تخصصی

Lavc58.54.100

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || نخستین گردهمایی سال ۱۴۰۴ رؤسای روابط عمومی منطقه چهار صنعت نفت، به میزبانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان شمالی، مدیر منطقه در این نشست با تأکید بر نقش کلیدی روابط ‌عمومی‌ها در پیشبرد اهداف سازمانی، اظهار کرد: همگرایی و هماهنگی در ساختارهای سازمانی، از مسیر روابط عمومی‌های متخصص، کارآمد و اثرگذار شکل می‌گیرد.

احمدنیا افزود: روابط عمومی، پیونددهنده درون و برون‌سازمان است و به‌عنوان هنر و علم اجتماعی، نقش ترسیم اهداف و چگونگی اجرای برنامه‌ها را بر عهده دارد.

وی همچنین پیرامون جایگاه روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها عنوان کرد: روابط عمومی مشاور امین مدیران و کارکنان هر سازمان‌ است.

در ادامه این گردهمایی، رئیس امور هماهنگی روابط عمومی‌های وزارت نفت، با اشاره به مباحث مطرح‌شده در جلسه، اظهار کرد: در این نشست، موضوعاتی همچون ارتقاء دانش تخصصی و توانمندسازی روابط عمومی‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سیدمجتبی موسوی شاد همچنین از تصمیم‌گیری برای تشکیل کمیته‌های تخصصی در حوزه روابط عمومی خبر داد و گفت: هدف از این اقدام، برنامه‌ریزی منسجم برای ارتقاء کیفیت عملکرد روابط عمومی‌ها است.

علی‌اصغر برومند، رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: در این گردهمایی اعضای شورا به بررسی رویدادها، چالش‌ها و راهکارهای موجود در عرصه ارتباطات سازمانی پرداختند و دیدگاه‌های خود را در راستای بهبود و اثربخشی هرچه بیشتر فعالیت‌های روابط عمومی مطرح کردند.

#روابط_عمومی_در_متن

#سال_هوش_مصنوعی

انتهای پیام/