آثار برگزیده اینفوگرافیک پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی/ بخش اول

نقدهایی به آثار از بعد خلاقانه و منحصر به فرد وارد است در بیشتر آنها از قالب های آماده گرافیکی استفاده شده است یا بعضاً اثری کپی بوده اند.

آثار دارای مشکلاتی به لحاظ فونت، رنگ، ساختار گرافیکی، بهره گیری از عناصر بصری و نوشتاری مازاد هستند.

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)|| مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی با حضور معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اساتید و صاحب‌نظران حوزه ارتباطات و جمعی از مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌های سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی از سوی انجمن متخصصان روابط‌عمومی سوم دی‌ماه 1399در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.


رتبه های ملی


رتبه اول: فاقد رتبه اول


رتبه دوم: مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، به دلیل تلاش برای استفاده از اینفوگرافیک در راستای اهداف سازمانی در حیطه ها و زمینه های مختلف (هرچند نقدهایی به کیفیت آثار وجود دارد)


استفاده از اینفوگرافیک در راستای معرفی اصول کلی کنوانسیون حقوق افراد دارای معلولیت، اینفوگرافیک تعامل کارکنان و مجتمع رعد، اینفوگرافیک راهنمای بازدید از خیریه رعد، اینفوگرافیک فرایند اشتغال حمایت شده، اینفوگرافیک فرایند حضور افراد دارای معلولیت در مجتمع رعد، اینفوگرافیک فعالیت‌های مجتمع رعد، اینفوگرافیک منشور

 

 

 

 

 

 

 

رتبه سوم : (مشترکاً)


پرداخت الکترونیک (دو اثر)

 

 

 

تأمین اجتماعی (40 سال تأمین اجتماعی به زبان آمار)

 

بیمه مرکزی

 


شایسته تقدیر:

بانک توسعه تعاون (تلاش برای پرداختن به یک موضوع از زوایای مختلف- موضوع چک)

– بانک صادرات

– سندیکای صنعت برق

– برق حرارتی

 

مرجع: شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)