شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران: حركت از روابط‌عمومي سنتي به مدرن، راه عبور از چالش‌ها
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 - 12:46     کد خبر: 52395

مسلما حركت از روابط‌عمومي سنتي به مدرن اجتناب ناپذير است چرا كه با وقوع انقلاب چهارم صنعتي، رويكرد روابط‌عمومي به عنوان يكي از مشاغل در معرض حذف بايد تغيير كند.

شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي‌ ايران (شارا) || ايمان يعقوبي، مدير روابط‌عمومي‌ فولاد سنگان در دومين همايش مديران و روساي روابط‌عمومي هاي زير مجموعه ايميدرو در خصوص چالشهاي اين حوزه گفت: از چالش هاي پيش روي روابط‌عمومي ها، عدم رسوب دانش نوين ارتباطات در بدنه روابط‌عمومي ها و عدم تناسب بين افراد و جايگاه شغلي انهاست و نگاه ثانويه

ايمان يعقوبي، مدير روابط‌عمومي فولاد سنگان در دومين همايش مديران و روساي روابط‌عموميهاي زير مجموعه ايميدرو در خصوص چالشهاي اين حوزه گفت: از چالش هاي پيش روي روابط‌عمومي ها، عدم رسوب دانش نوين ارتباطات در بدنه روابط‌عمومي ها و عدم تناسب بين افراد و جايگاه شغلي انهاست و نگاه ثانويه در سطح كلان به روابط‌عمومي است كه باعث نقصان در ايفاي نقش روابط‌عمومي ها در سازمانها مي شود . وي گفت: روابط‌عمومي تاثير بسزايي در ارائه تصوير سازنده و پيشرفت سازمان ها دارد و اين واحد براي پيشبرد اهداف سازمان بايد متوجه گسست نسلي باشد و به سمت توليد محتواي متناسب براي نسلهاي جديد حركت كنند.

وي به عدم توسعه روابط‌عمومي ها متناسب با رشد و توسعه سازمان اشاره كرد و افزود همگام با رشد و توسعه سازمانها، روابط‌عمومي ها بايد به سمت توسعه افقي و عمودي حركت كنند.
او ادامه داد : مسلما حركت از روابط‌عمومي سنتي به مدرن اجتناب ناپذير است چرا كه با وقوع انقلاب چهارم صنعتي، رويكرد روابط‌عمومي به عنوان يكي از مشاغل در معرض حذف بايد تغيير كند.

يعقوبي برنامه ريزي استراتژيك ، فرايند محوري، ارتباطات استراتژيك ، تحقيق و پژوهش را از شاخصه هاي روابط‌عمومي مدرن دانست و به عبور از نقش سنتي روابط‌عمومي ها اشاره نمود و با اشاره به تاثير انقلاب صنعتي بر مشاغلي از جمله روابط‌عمومي ها، گفت: اميد است با بروز رساني و تداوم يادگيري و تغيير پارادايم، بتوان در مسير توسعه، رفع چالشهاي آينده و ايفاي نقش موثر در سازمان و اميد آفريني در جامعه حركت نماييم.


گفتني است، دومين گردهمايي مديران و روساي روابط‌عمومي هاي صنعتي و معدني كشور، به ميزباني شركت صنعتي و معدني چادرملو به مدت سه روز برگزار شد كه در اين نشست، به چالش هاي پيش روي روابط‌عمومي ها و نقش روابط‌عمومي ها در جهاد تبيين پرداخته شد.
 

انتهاي پيام/

 

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها