شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران: وزير راه و شهرسازي: روابط عمومي‌ وظيفه ارتباط با مردم و ايجاد منزلت اجتماعي براي كاركنان را دارد
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 - 09:30     کد خبر: 52390

مهراد بذرپاش وزير راه و شهرسازي در گردهم آيي مديران و كاركنان روابط‌عموميهاي وزارت راه و شهرسازي كه امروز سه‌شنبه ۹ خردادماه برگزار شد، ضمن تبريك دهه كرامت و ولادت امام هشتم شيعيان، جايگاه روابط عمومي را تنظيم كننده سازمان مرتبط خود با عموم مردم و يا مخاطبان آن دانست.

 شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي‌ ايران (شارا) || وزير وزير راه و شهرسازي در گردهم آيي مديران و كاركنان روابط‌عموميهاي وزارت راه و شهرسازي با تاكيد بر اينكه روابط عمومي‌ها مشاوران امين مديران و منشا تحول و تغيير هستند، اظهار كرد: روابط عمومي‌ وظيفه ارتباط با مردم و ايجاد منزلت اجتماعي براي كاركنان را دارد.
 
 به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي، مهراد بذرپاش وزير راه و شهرسازي در گردهم آيي مديران و كاركنان روابط‌عموميهاي وزارت راه و شهرسازي كه امروز سه‌شنبه ۹ خردادماه برگزار شد، ضمن تبريك دهه كرامت و ولادت امام هشتم شيعيان، جايگاه روابط عمومي را تنظيم كننده سازمان مرتبط خود با عموم مردم و يا مخاطبان آن دانست.
 
 بذرپاش مخاطبان وزارت راه و شهرسازي را با توجه به‌ وسعت خدمات اين سازمان، عموم مردم دانست و افزود: وظيفه روابط عمومي، ايجاد روابط درست، دقيق و صادقانه با عموم مردم به عنوان ذينفعان اين سازمان است.
 
 وزير راه و شهرسازي تاكيد كرد: اقدامات و برنامه هاي قابل توجهي در حوزه هاي حمل و نقل و مسكن و شهرسازي در حال انجام است كه لازم است اطلاع رساني و به عموم اطلاع داده شود.ذ
 
 بذرپاش در ادامه به اقدامات انجام شده در حوزه صنعت هوانوردي اشاره‌ كرد و با اشاره به افزايش تعداد پروازها اظهار كرد: تعداد پروازها گاهي به پيك هزار پرواز در روز هم مي‌رسد و تعداد زيادي هواپيماي گران قيمت به چرخه پروازها برگشته است.
 
 وي وزارت راه و شهرسازي را بزرگترين سازمان اجرايي كشور دانست كه در همه بخش‌ها تماس حداكثري با مردم دارد، بنابراين بايد يكي از خادم‌ترين سازمان‌ها باشد.
 
 بذرپاش گفت: با توجه تماس حداكثري وزارت راه و شهرسازي با مردم، اين سازمان زير ذره بين قضاوت‌ها در بيشترين حد قرار دارد و كوچكترين اشكال و ايرادي به شدت بازتاب خواهد داشت.
 
 وزير راه و شهرسازي در ادامه با اشاره به نقش و جايگاه روابط عمومي، يكي از وظايف اين بخش را ايجاد ادراك درست و دقيق ميان مردم و سازمان‌ها دانست و افزود: بايد ادراك مردم به عنوان خدمت گيرندگان ادراكي صادقانه باشد تا در لحظات نياز، مشاركت و همراهي مردم را به ارمغان بياورد.
 
 بذرپاش با بيان اينكه قطعا كار روابط عمومي‌ها يك كار حاشيه‌اي نيست، افزود: هر جا سازماني به موفقيت رسيده، حاصل ادراك‌سازي درست ميان روابط عمومي و مردم بوده است.
 
 وي تاكيد كرد: اجتماعي‌ترين بخش هر سازمان نهاد روابط عمومي است.
 
 وزير راه و شهرسازي در ادامه به خطاي هاله‌اي اشاره كرد و گفت: گاهي خدمات و اقدامات كوچك‌تر به اندازه اقدامات بزرگ براي اطلاع رساني جدي گرفته نمي‌شود در حالي كه با نگاه سرعت بخشي، كيفيت بخشي و غني‌تر شدن بايد اين اقدامات انجام شده و به مردم با استفاده از ابزارهاي مناسب و ابتكار و بدون بزرگ نمايي اطلاع رساني شود.
 
 بذرپاش روابط عمومي‌ها را يكي از ساختارهاي اصلي براي انگيزه بخشيدن به روابط درون سازماني دانست و افزود: روابط عمومي‌ها به عنوان مشاوران امن سازمان‌ها بوده و در بالاترين سطح مشاوران و مديران قرار دارند.
 
 وزير راه و شهرسازي گفت: ساختار روابط عمومي‌ها اصلاح مي‌شود و جايگاه آن‌ها ارتقا خواهد يافت.
 
 بذرپاش در پايان روابط عمومي‌ها را ياوران وزارت و راه و شهرسازي براي انعكاس اقدامات در استان‌ها با استفاده از ابزارهاي به‌روز دانست.
 


 انتهاي پيام/

 


 
 

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها