شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران: علي آزادي منش رئيس روابط‌عمومي‌ و امور بين‌الملل گروه پتروپارس شد
یکشنبه، 28 اسفند 1401 - 10:26     کد خبر: 51746

طي حكمي از سوي دكتر فرخ عليخاني، مديرعامل گروه پتروپارس، علي آزادي منش به عنوان «رييس روابط‌عمومي‌ و امور بين الملل» اين مجموعه انتخاب شد.

 

شبكه اطلاع‌رساني روابط‌عمومي ايران (شارا) || طي حكمي از سوي دكتر فرخ عليخاني، مديرعامل گروه پتروپارس، علي آزادي منش به عنوان  «رييس روابط‌عمومي‌ و امور بين الملل» اين مجموعه انتخاب شد.


به گزارش روابط‌عمومي‌ و امور بين الملل گروه پتروپارس در حكم مديرعامل گروه پتروپارس خطاب به آزادي منش آمده است: «نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالي بدينوسيله به عنوان «مدير روابط‌عمومي‌ واموربين الملل» شركت پتروپارس منصوب مي شويد. اميد است با اتكال به خداوند متعال و همكاري مديران و كاركنان ارزشمند اين مجموعه، در انجام ماموريت هاي محوله موفق و مويد باشيد.»


لازم به ذكر است آزادي منش كه از مديران با تجربه در حوزه ارتباطات و روابط‌عمومي كشور محسوب مي شود، دانش آموخته مقطع كارشناسي ارشد رشته مديريت بازرگاني از دانشكده مديريت دانشگاه تهران بوده و پيش از اين نزديك به15 سال به عنوان مدير ارشد «ارتباطات و بازاريابي» در گروه مپنا و گسترش انرژي پاسارگاد فعاليت داشته است.


مدرس و مربي حوزه ارتباطات و برند، مشاور كسب و كار با تمركز بر برندسازي و روابط‌عمومي‌، مدل كسب و كار، بازاريابي، ارتباطات و روابط‌عمومي‌ بخشي از فعاليت هاي آزادي منش در اين حوزه است كه از وي چهره اي علمي و متخصص در حوزه ارتباطات و روابط‌عمومي‌ به نمايش مي گذارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها