عاملیت اجتماعی وب‌سایت‌ها

عاملیت اجتماعی وب‌سایت‌ها را دوباره متداول می‌کند. پس از سال ها توصیه که “در جایی ماهیگری کنید که ماهی وجود دارد”،‌ کسب‌وکارها دریافته‌اند که کاربران یکپارچگی اجتماعی را در وب‌سایت‌های موجود انتظار دارند.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) عاملیت اجتماعی وب‌سایت‌ها را دوباره متداول می‌کند. پس از سال ها توصیه که “در جایی ماهیگری کنید که ماهی وجود دارد”،‌ کسب‌وکارها دریافته‌اند که کاربران یکپارچگی اجتماعی را در وب‌سایت‌های موجود انتظار دارند.


وب‌سایت‌ها به طور فزاینده‌ای همچون «کانون‌های دیجیتال» عمل می‌کنند که فعالیت‌های اجتماعی در پایگاه‌های گوناگون را با یکدیگر یکپارچه می‌سازند. برای مثال،‌ شبکه اجتماعی موسیقی اَپل با نام پینگ،‌ به تازگی با توئیتر یکپارچه شده است. در حالی که این کار با مشکلاتی مواجه بوده است،‌ نشان می‌دهد که حتی برجسته‌ترین علامت‌های تجاری دریافته‌اند که نمی‌توانند در پشت دیواری خود را محصور کنند. باید یکپارچه شوند تا در دنیای اجتماعی جایی داشته باشند.