شیزوفرنی رسانه اجتماعی

در حالی که شیزوفرنی رسانه اجتماعی (اضافه بار پروفایل‌های اجتماعی متعدد) موضوع جدیدی برای متخصصان فن‌آوری نیست،‌ به چیزی تبدیل خواهد شد که کاربران متوسط بیشتری به هنگام استفاده از توئیتر،‌ فیس بوک،‌ جی‌میل، چت،‌ اسکایپ،‌ بی‌بی‌ام (مسنجر بلک‌بری)، اس‌ام‌اس و تامبل با آن برخورد کنند.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) در حالی که شیزوفرنی رسانه اجتماعی (اضافه بار پروفایل‌های اجتماعی متعدد) موضوع جدیدی برای متخصصان فن‌آوری نیست،‌ به چیزی تبدیل خواهد شد که کاربران متوسط بیشتری به هنگام استفاده از توئیتر،‌ فیس بوک،‌ جی‌میل، چت،‌ اسکایپ،‌ بی‌بی‌ام (مسنجر بلک‌بری)، اس‌ام‌اس و تامبل با آن برخورد کنند.

 

در حالی که بسیاری از متخصصان راه‌هایی را برای مدیریت و کنار آمدن یافته‌اند،‌ کاربران متوسط خود را در آغاز یک منحنی و نیازمند به یک برنامه هویت اجتماعی 12 مرحله‌ای می‌بینند. این موضوع ممکن سبب افزایش تقاضا از جانب کاربران متوسط برای در اختیار داشتن نمایش‌های ساده‌شده و یکپارچه‌تر اجتماعی شود و همین طور فرصتی برای شرکت‌ها تا به تقاضا پاسخ دهند.