انتشار دوفصلنامه روابط‌عمومی الکترونیک

شماره جدید دوفصلنامه آموزشی ـ تحلیلی روابط‌عمومی الکترونیک، دوره دوم، شماره9، بهار و تابستان1392 به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی: مهدی باقریان منتشر شد.

انتشار تازه ترین شماره دوفصلنامه آموزشی ـ تحلیلی روابط‌عمومی الکترونیک

 

انتشار دوفصلنامه روابط‌عمومی الکترونیک


به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)، شماره جدید دوفصلنامه آموزشی ـ تحلیلی روابط‌عمومی الکترونیک، دوره دوم، شماره9، بهار و تابستان1392 به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی: مهدی باقریان و سردبیری دکتر حسن بشیر در 72 صفحه منتشر شد.
این شماره از دوفصلنامه حاوی مطالب علمی همچون: روابط‌عمومی اسلامی نوشته زهرا احمدی، ارزش های بنیادی روابط‌عمومی در کلام امام علی(ع) نوشته دکتر احمد یحیایی ایله‌ای، بازاریابی اجتماعی به قلم دکتر نادر جعفری می‌‌باشد.
در ادامه به معرفی پایان‌نامه‌های روابط‌عمومی و ارتباطات و چکیده آن که در سال 1391 پرداخته شده است.
علاقمندان برای تهیه این دو فصلنامه آموزشی ـ تحلیلی می‌توانند با انتشارات کارگزار روابط‌عمومی به شماره تلفن 88617577 تماس بگیرند.

 

فهرست مطالب

 روابط عمومی اسلامی  زهرا احمدی
 ارزش ‏های بنیادی روابط عمومی در کلام امام علی (ع) دکتر احمد یحیایی ایله ‏ای
 شهر الکترونیک ابزاری جهت ارتقای روابط عمومی زنان شهرهای اسلامی با تاکید بر مبانی ناب اسلامی عفاف (با توجه به روایات منسوب به حضرت فاطمه (س))
دکتر مهدی جمالی نژاد – سید محمد رضا طلاکش
 بازاریابی اجتماعی؛ زمینه‌ساز توسعه‌ نقش کاربردی روابط‌عمومی در سازمان‌ها (یک مدل مفهومی)‌ دکتر نادر جعفری
 بررسی رابطه سرمایه فرهنگی و اجتماعی با توانمندسازی کارکنان روابط عمومی دکتر عباسعلی قیومی
بهاره سادات میرجعفری- معصومه نادری شهمیرزادی
 روابط عمومی و ضرورت توجه به ارزش ‏های خبری محترم احمدی فرد- دکتر حسین طوسی معتمد- دکتر روشنی مقدم
 معرفی پایان‌نامه‌های روابط عمومی و ارتباطات در سال 1391
 درخواست اشتراک
 چکیده مقالات به زبان انگلیسی