شبکه اطلاع رسان روابط عمومی ایران (شارا)- هشت جلد کتاب در حوزه مدیریت و بازاریابی به بازار کتاب آمد.
به گزارش شارا به نقل از ایسنا، این کتابها عبارتاند از: «مدیرعامل چندساحتی» (نگرشی بر آنچه یک مدیرعامل باید بداند) مجید باقری، «تعالی بازاریابی» حمید خدادادحسینی و میثم شیرخدایی، «تصمیمگیری چندمعیاره در مدیریت» علی خاتمی فیروزآبادی و ستار حمزه جونقانی، «مدیریت راهبردی برند» نوشته ریچارد الیوت، لری پرسی با ترجمه احمد روستا، «تحقیق در عملیات نرم» (رویکردهای ساختاردهی مسأله) نوشته عادل آذر، فرزانه خسروانی، رضا جلالی، «شایستگیهای یک مذاکرهکننده موفق» نوشته مسعود حیدری، لیلا جراحی، «خودم و مسائل مهمتر» (تأملاتی بر زندگی چارلز هندی) نوشته چارلز هندی با ترجمه سیدسعید قاضی طباطبایی و فضلالله امینی، «دلفی، روشی برای تحقیق تصمیمگیری و آیندهپژوهی» نوشته کامران فیضی و منصور ایراندوست و «استخدام و حفظ بهترین کارکنان» نوشته گروهی از نویسندگان و ترجمه علی شیرازی.
این کتابها از سوی انتشارات سازمان مدیریت صنعتی منتشر شدهاند.
|
نظر بدهید