جلسه شورای عالی بازاریابی و تبلیغات بانک قرض الحسنه مهر ایران

چهارمین جلسه شورای عالی بازاریابی و تبلیغات بانک قرض الحسنه مهر ایران به ریاست مدیرعامل بانک برگزار شد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران به همراه اعضای شورای عالی بازاریابی و تبلیغات بانک به منظورشرکت در چهارمین دوره از جلسات در دفتر کار مدیرعامل حضور یافتند.ارائه آمار هفتگی در حوزه تجهیز منابع، بررسی عملکرد استان ها و طرح های جدید خدمات الکترونیک از جمله محور های مطرح شده در این جلسه بود.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران هدف از برگزاری چهارمین جلسه شورای عالی بازاریابی و تبلیغات را تبیین استراتژی های بازاریابی و تبلیغات، تعیین بازارهای هدف، توسعه و تدوین برنامه بازاریابی موثر برای موفقیت در بازار هدف و غیره دانست و بیان داشت: بازاریابی و تبلیغات از مقوله های مهم عرصه بانکداری به شمار می آید که درتعیین بازار هدف و گسترش آن نقش بسزایی دارد.

دولتی ادامه داد: بازاریابی به عنوان یکی از مهمترین ابزارهای بانک قرض الحسنه مهر ایران نقش بسزایی را در سیاستها و استراتژی های ارتباط با مشتریان ایفا می نماید.وی تصریح کرد: شناسایی نیاز اقشار آسیب پذیر جامعه، وجود طرح های تسهیلاتی متنوع به منظور رفع و حل مشکلات نیازمندان، ایجاد کانال‌های دسترسی مناسب مشتریان و غیره از جمله توانمندی هایی است که باید مورد توجه کارشناسان عرصه بازاریابی و تبلیغات قرار گیرد.در پایان بررسی راهکارهای مناسب به منظور افزایش بهره وری دستگاه های POS فروشگاهی و دستگاه خودپرداز ATM در دستور کار جلسات بعدی شورای عالی بازاریبی و تبلیغات بانک قرض الحسنه مهر ایران قرار گرفت.

منبع: بینا