معتبرترین برندهای سال 2022

نظرسنجی از 2200 بزرگسال ایالات متحده، 1299 بزرگسال ساکن کره جنوبی و 1000 بزرگسال ساکن کانادا، چین، فرانسه، آلمان، هند، ایتالیا، ژاپن و بریتانیا در 8 تا 14 آوریل 2022 انجام شد.

 Morning Consult اعتماد برند را در سراسر صنایع در سطح جهان در سال 2022 بررسی کرد.
 
 نظرسنجی از 2200 بزرگسال ایالات متحده، 1299 بزرگسال ساکن کره جنوبی و 1000 بزرگسال ساکن کانادا، چین، فرانسه، آلمان، هند، ایتالیا، ژاپن و بریتانیا در 8 تا 14 آوریل 2022 انجام شد.
 
 یافته های کلیدی:


 – در بیشتر موارد، مشاغل کوچک مورد اعتماد بودند.
 – در سراسر آمریکای شمالی و اروپا، اعتماد به مشاغل کوچک بسیار بالا بود، اما شکاف اعتماد قابل توجهی در کشورهای آسیایی مورد بررسی وجود داشت.
 – ارزش خوب نسبت به قیمت و محصولات/خدمات با کیفیت بالا برای ایجاد اعتماد بسیار مهم بود.
 – پاسخ دهندگان بین‌المللی سایر عناصر را از جمله شیوه‌های تجاری اخلاقی و خدمات خوب به مشتریان به عنوان عناصر کم اهمیت‌تر رتبه‌بندی کردند.
 – خدمات ضعیف به مشتریان عامل اصلی شکستن اعتماد بود.
 – تجارب بد خدمات مشتری و بدتر شدن کیفیت محصول یکی از مهمترین دلایلی بود که مصرف‌کنندگان جهانی اعتماد خود را به برندها از دست دادند.