شعب برتر بانک بانک دی معرفی شدند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هم زمان با برگزاری چهارمین همایش تحول در نگاه دی که با حضور کلیه  روسای شعب تهران و شهرستان‌ها برگزار شد، روسای شعب برتر تقدیر شدند.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) هم زمان با برگزاری چهارمین همایش تحول در نگاه دی که با حضور کلیه  روسای شعب تهران و شهرستان‌ها برگزار شد، روسای شعب برتر تقدیر شدند.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک دی، در ابتدای این همایش مهدی قاسمی معاون امور شعب بانک دی با تقدیر از کلیه روسا و کارکنان شعب بانک که طی روزهای عملیات مهاجرت نرم‌افزار بانک زحمات زیادی کشیدند، اظهار کرد: امیدواریم شعب بانک دی به عنوان ویترین بانک با بهره‌گیری از بستر جدید منشا خدمات بهتر و متنوع‌تری برای مشتریان باشند.وی در ادامه به تشریح وضعیت جذب منابع در شعب بانک تا پایان تابستان پرداخت و گفت: شعب از نظر میزان تحقق اهداف پیش‌بینی شده از جمله جذب منابع، ارائه تسهیلات و ضمانت‌نامه با اهداف ابلاغی مقایسه شده و در نتیجه طی شش ماهه نخست سال دو شعبه حائز رتبه عالی، 7 شعبه حائز رتبه بسیار خوب و 25 شعبه رتبه متوسط دریافت کرده‌اند.

 

قاسمی درباره معیارهای ارزشیابی و نحوه رتبه بندی شعب خاطر نشان کرد: کلیه شعب بر اساس ملاک‌هایی نظیر دستیابی به اهداف تعیین شده از نظر تجهیز منابع، مصرف بهینه، داشتن تراز مثبت، تکریم مشتری، آراستگی، نظم و انضباء رضایتمندی مشتریان از کارکنان شعب، تلاش جمعی در تحقق اهداف تعریف شده و تعاملات منطقی با ادارات حوزه مرکزی مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.معاون امور شعب بانک دی با تاکید بر پیاده‌سازی نظام آراستگی شعب تصریح کرد: از اول دی ماه نظام آراستگی پیاده‌سازی شده و کلیه شعب موظف به رعایت آن هستند.