هشت راه برای تولید تبلیغات

دست اندرکاران روابط عمومی با ایجاد محتوای قابل انتشار و دارای ارزش خبری بر اساس یک پایه منسجم انجام وظیفه می کنند. به منظور جلب توجه رسانه ها و تأثیرگذاران (influencers)، آن ها نیاز به ارائه مطالب تازه دارند.

هشت راه برای تولید پوشش رسانه ای که با جزئیات بیشتر در مقاله سفید (white paper) فوق توضیح داده شده، عبارتند از:


• موج سواری خبری
• زندگی بر روی جریان یک رویداد
• قرار دادن محصول خود در مکان های قابل توجه
• دادن اجازه به تأثیرگذاران برای اولین نگاه به محصول یا خدمت جدید
• استفاده از محتوای تولید شده کاربران (user-generated content: UGC)
• روی آوردن مطالعات موردی به دستگاه های پرس چند وجهی
• ایجاد جنجال
• بودن یک حامی

منبع:
http://www.digitaljournal.com/pr/2085107
مترجم: مرتضی بهره مند